Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snowy Tuesday?
Haha..ja kanskeSnowy Tuesday?![]()
Fick mitt Hirsch Rally band idag. Hur mycket jag än önskar så passar inte skinnarmband på migÄsch svart är ju också väldigt snyggt!! Och det går alltid att komplettera med ett brunt till sommaren![]()
Det är ett cleant strap, men kanske någon form av bundtband hade passat som ersättare istället?Fick mitt Hirsch Rally band idag. Hur mycket jag än önskar så passar inte skinnarmband på migTror jag har för stora handleder. Ser alldeles för tjejigt ut, eller så är det en vanesak..
Det blir en säljes annons här på KS för 200spänn om nån e sugen
Höll på att glömma... Trevlig Speedy-tisdag!
![]()
Ojdå! Vad var det för referens på denna?
Jag beställde detta, håller tummarna att det bandet gör sig bättre runt min handledDet är ett cleant strap, men kanske någon form av bundtband hade passat som ersättare istället?
Ala: https://shop.hodinkee.com/products/black-crocodile-bund-watch-strap
Min är en vanlig 005 med bytt tavla. Originalet är 3570.31 och kallas Mitsukoshi. Släpptes i enbart 300 ex Japan. Kom med visare i silver. Jag valde att gå ifrån detta i min mod. Såg en nyligen en äkta Mitsukoshi gå för 18k USD på ett annat forum.Ojdå! Vad var det för referens på denna?![]()
Det ser ju kalasbra ut!Fick mitt Hirsch Rally band idag. Hur mycket jag än önskar så passar inte skinnarmband på migTror jag har för stora handleder. Ser alldeles för tjejigt ut, eller så är det en vanesak..
![]()
Riktigt snyggt! Vart beställde du ifrån?Jag beställde detta, håller tummarna att det bandet gör sig bättre runt min handled
![]()
Kollar man bilden så ser du URL, royalstraps.seRiktigt snyggt! Vart beställde du ifrån?
Ahh, tack. Missade det.Kollar man bilden så ser du URL, royalstraps.se![]()
Hade jag sett ditt inlägg tidigare hade du fått det av mig. Nu är det tyvärr på väg till Falköping.Det ser ju kalasbra ut!![]()
Ser ju inte alls dåligt ut?Fick mitt Hirsch Rally band idag. Hur mycket jag än önskar så passar inte skinnarmband på migTror jag har för stora handleder. Ser alldeles för tjejigt ut, eller så är det en vanesak..
![]()
HAHA, ja, udda fråga var det minsann. Min sitter också ganska tight på länken och nu satte jag mig och luktade på både klocka och handled. Tur att ingen såg migJag passar på att ställa en underlig fråga som jag hoppas någon kan svara på...
När jag har klockan på länken och tar av den på kvällen så kan den ibland lukta lite illa på baksidan, instängt liksom... är det någon mer än jag? Eller är jag helt enkelt en äcklig person bara?
( Jag tvättar klockan regelbundet )
Upplever inte detta när jag har nato eller läder.
Min egna teori är att länken sitter lite för hårt? Dumt när det inte finns halvlänkar, jag tycker att den hänger lite om jag har en till länk i....
Please help me![]()
Tack ändå, min vän. Det är tanken som räknas...Hade jag sett ditt inlägg tidigare hade du fått det av mig. Nu är det tyvärr på väg till Falköping.
Usch då! Det kan vara nog så jobbigt. Man ska ej underskatta en rejäl ”man cold”!Ha en fartfylld dag ärade Speedyvänner! Själv ligger man i sängen och försöker återhämta sig efter en förkylningshelg. Sprang förbi vårdcentralen igår i tron om en dödlig sjukdom.... Visade sig efter lite prover vara en "helt vanlig man cold"....
Lider med dig! Jag var förbi vården idag för att kolla om det var flunsan som bitit tag i halsen (3 veckor nu). Det var ”bara” en förkylning.Ha en fartfylld dag ärade Speedyvänner! Själv ligger man i sängen och försöker återhämta sig efter en förkylningshelg. Sprang förbi vårdcentralen igår i tron om en dödlig sjukdom.... Visade sig efter lite prover vara en "helt vanlig man cold"....