Echo Delta
Guld
Hajar inte?
Typ denna...finns ju redan...
![]()
Nix, kolla noga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hajar inte?
![]()
Grymt finHajar inte?
![]()
Jo visst men har du ritat nåt själv eller finns modellen? Eller nåt fejk...?Nix, kolla noga!![]()
HahaWhat! Lägg av, du är ju en stor kille. Typ alla länkbitar kvar på klockan?![]()
Är den inte en av Japanmodellerna inför OS?Jo visst men har du ritat nåt själv eller finns modellen?
Ingen aning...svårt att hålla reda på alla LE speedys...speciellt om de typ ser likadana utÄr den inte en av Japanmodellerna inför OS?
Redigerade mitt inlägg, det är en Tokyo 2020! Gillar faktiskt denna bättre, en rad mindre och knyter ihop det röda med spetsen på sekundvisaren på chronon...Ingen aning...svårt att hålla reda på alla LE speedys...
Ok! Där ser manRedigerade mitt inlägg, det är en Tokyo 2020! Gillar faktiskt denna bättre, en rad mindre och knyter ihop det röda med spetsen på sekundvisaren på chronon...
Känns som läsbarheten blir dålig med vita visare mot vit tavla. Gillar den grönaÄr den inte en av Japanmodellerna inför OS?
Edit: Jodå!
![]()
Så alla dessa är nya ”Japan” modeller?@N.M.O Har rätt!
Så alla dessa är nya ”Japan” modeller?
Lite kul o trist då den vita samt blåa liknar väl mkt modeller som redan finns...Yes, inför OS 2020 i Tokyo!
Kommer även finnas som ett set med dessa 5, 55 ex av detta set.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu är det säkert femte gången jag postar den här bilden, men jag tycker ändå den säger att den sitter perfekt på mindre handleder även med länk.
Jag har exakt 16.5cm omkrets. (Och ja, vinkeln är rättvis. Det är ju så här andra ser klockan på din arm)
![]()
Edit: en till, fast på läder:
![]()
Grymt bra med de bilderna! Det finns alltså hopp, även för mig som ligger runt 16,5-17.0.
som sagt. Jag har exakt 16.5 så det är klart det funkar på digGrymt bra med de bilderna! Det finns alltså hopp, även för mig som ligger runt 16,5-17.0.
Ja men, då kan man ju lugnt knalla iväg till närmsta AD i morgon utan att riskera att se dum ut.som sagt. Jag har exakt 16.5 så det är klart det funkar på dig
Ja men, då kan man ju lugnt knalla iväg till närmsta AD i morgon utan att riskera att se dum ut.
...Visstja, det var nån här hemma som pratade om ny soffa, matsalsbord och nån byrå... Kanske trots allt får bli längre fram.
Jag väljer mina strider... och bidar min tid.Möbler i all ära... men en Speedmaster är svårslagen!![]()