Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Bra val!Precis hämtat min första Speedy :-D![]()
Första ST LE kom inte i nummerordning, samma sak lär nog även gälla för Ultraman 2.Har mailat lite fram och tillbaka med en Omegarepresentant gällande leverans av min Ultraman.
Vi vet att Augusti är start för leveranser, och han påstår att allt ska vara ute senast November.
Någon som vet om de brukar köra i nummerordning? Dvs tidiga nummer först ( låter ju mest logiskt)
Undrar vad slutpriset kommet bliKan ha varit upp tidigare i tråden, men hörde på radion nu att Neil Armstrongs grejer som var med på månturen ska säljas ut på auktion ganska snart! Kanske vore någon för oss moonwatch nördar!
https://www.google.se/amp/s/abcnews...e-neil-armstrongs-collection-auction-56712871
https://www.google.se/amp/s/abcnews...e-neil-armstrongs-collection-auction-56712871
Säg till om den ska flippasÖnskar alla en ST
![]()
Just nu, den enda som känns säker i samlingenSäg till om den ska flippas![]()
Grattis ! Gillar FOIS mer och merPrecis hämtat min första Speedy :-D![]()
Är det inte en vanlig Pitch Black ref 311.92.44.51.01.004 ? Kan du få loss för runt 80K flång ny. Ingen LE iaf.Hur fet är inte denna Speedy? LTD, fin prislapp och svår att då tag på (enligt säljaren). Flygplats Athens.
![]()
Mycket fin.
Snyggast o bäst enligt mig blir det med omegas egna lås. Dyker ibland upp här på K&S. Går att beställa / köpa hos Omega ADÄr på jakt efter ett snyggt viklås till min FOiS. Nån som har tips?
Snyggast o bäst enligt mig blir det med omegas egna lås. Dyker ibland upp här på K&S. Går att beställa / köpa hos Omega AD
![]()
94521643 (16mm) 94521843 (18mm).
Kan funka med andra band oxå. Har kört på hirsch bl.a. man får kolla lite så det passar där man ska fästa låset.Hur var det nu igen, detta viklåset fungerar bara med Omegas officiella klockband?
Jag har ett liknande från Hookstrap dock är det stämplat på insidan. Mkt snyggt iaf. Är det din fjärde speedy nu?Ingen aning men det är sjukt snyggt.
Står inget märke på baksidan.
Tredje!Jag har ett liknande från Hookstrap dock är det stämplat på insidan. Mkt snyggt iaf. Är det din fjärde speedy nu?
GLHFTredje!
Förhoppningsvis stannar den nu