Speedy-symtomet sitter i, dvs att bli OWG efter man inhandlat en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool bild!
Trowback thursday.
Trowback thursday.
Jag är också lite "bummed" att jag missade december-dealen. Men om några medlemmar här på sidan går ihop med målsättning att få ungefär samma pris som innan jul så borde det kanske gå? En beställning på 10 st klockor borde ju ändå vara värt att fundera på?Ser att gråa Uret ligger 10k under men bestämmer jag mig för att köpa ny får jag traska ner till Robbans och försöka få ner det några lappar. 2-8 veckors beställningstid på Uret med.
Trowback thursday.
Ett försök på nymans skulle ju inte skada annarsJag är också lite "bummed" att jag missade december-dealen. Men om några medlemmar här på sidan går ihop med målsättning att få ungefär samma pris som innan jul så borde det kanske gå? En beställning på 10 st klockor borde ju ändå vara värt att fundera på?
Absolut! Upptäckte just att de numer är en sponsor tillsammans med Eriksons Urhandel. En bra vår/sommardeal så kanske medlemmarna pratar lite mindre om Rob E och lite mer Nymans/Eriksons i framtiden?Ett försök på nymans skulle ju inte skada annars
Jag skiter i hur min ser ut på baksidan så jag fäster ena änden och pillar sedan ner den andra med ett vanligt bandverktyg. "Bästa" metoden är väl att tejpa fast klockan och använda två verktyg eller ett sånt bandverktyg som ser ut som en pincett.Nyss monterat 1171 igen. Det är ju helt sjukt vad krabbigt det är att få dit den. En timme tog det denna gång. 2.5 timmar är rekordet hittills. Tips på verktyg som gör det lättare? Det känns som att man skulle vilja trycka in båda ändarna samtidigt på sprintarna för att få in ändlänkarna smidigt..
Härlig bild!
Trowback thursday.
Underbart! Bandfesten kan börjaSteppade upp strapgamet idag!
Tror det här bruna läderbandet kommer föra spelet fint i sommar!
Haha tänker testa ett gäng andra band men vill bryta in det här mycket så det får sig lite patina.Underbart! Bandfesten kan börja
Ja, det såg väldigt rent ut! Några små färgskiftningar här och där och det där kommer bli kanon!Haha tänker testa ett gäng andra band men vill bryta in det här mycket så det får sig lite patina.
Gratulerar till ett bra köp!Blev av med "Omega-oskulden" idag... En Speedy TINTIN, grymt nöjd med denna skönhet.
Jag skiter i hur min ser ut på baksidan så jag fäster ena änden och pillar sedan ner den andra med ett vanligt bandverktyg. "Bästa" metoden är väl att tejpa fast klockan och använda två verktyg eller ett sånt bandverktyg som ser ut som en pincett.
Att köpa nya sprintar kan underlätta bandbyte en hel del eftersom att de blir enklare att greppa tag i.
Fin! Tung box.
Nya speedmastern moonwatch med skruvad länk vilken skillnad....så lycklig att jag har en....
Grattis!
Nya speedmastern moonwatch med skruvad länk vilken skillnad....så lycklig att jag har en....
Grymt kul att se en i tråden! Grattis!Blev av med "Omega-oskulden" idag... En Speedy TINTIN, grymt nöjd med denna skönhet.
Grattis till en underbar klocka!
Blev av med "Omega-oskulden" idag... En Speedy TINTIN, grymt nöjd med denna skönhet.
Fasen vad det har rockat gött i tråden ikväll!
Blev av med "Omega-oskulden" idag... En Speedy TINTIN, grymt nöjd med denna skönhet.