• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Blev av med "Omega-oskulden" idag... En Speedy TINTIN, grymt nöjd med denna skönhet.
2016-03-11 14.11.05.jpg
Superfin. Grattis!
 
Stort grattis till er alla som har skaffat en Speedy i dagarna! :):)

Jag följer just nu de råd jag fick, och det är f*n att jag inte kan posta några nya foton! Vete katten om jag står ut till Tisdag....:banghead:

Måste.....posta....en gammal bild i all fall.
DSC_0001 (3).JPG
 
Hej!
Jag är ny i klockvärlden och här på forumet men ett visst intresse har det funnits länge. Jag har precis beställt min första "riktiga" klocka, det blev en speedmaster professional, dock varianten med saphir glas.

Speedmaster har alltid varit min favorit så jag visste egentligen att det skulle bli den men jag provade ändå ett antal andra klockor för att vara säker i mitt beslut.:)

Jag hade hoppats på leverans denna vecka men det verkar dröja till slutet av mars. I vilket fall som helst längtar jag otroligt mycket tills jag har den och längtan blir inte mindre av den här tråden!:happyhappy:
 
Hej!
Jag är ny i klockvärlden och här på forumet men ett visst intresse har det funnits länge. Jag har precis beställt min första "riktiga" klocka, det blev en speedmaster professional, dock varianten med saphir glas.

Speedmaster har alltid varit min favorit så jag visste egentligen att det skulle bli den men jag provade ändå ett antal andra klockor för att vara säker i mitt beslut.:)

Jag hade hoppats på leverans denna vecka men det verkar dröja till slutet av mars. I vilket fall som helst längtar jag otroligt mycket tills jag har den och längtan blir inte mindre av den här tråden!:happyhappy:
Roligt att höra! Det ska bli kul att se dina framtida bilder.
Välkommen i klubben!:)
 
Tillbaka
Topp