Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till att ha poppat speedy tuesdaykörsbäret!Min första Speedy Tuesday
Min första Speedy Tuesday
Jag måste ha tolkat din post fel, uppfattade den som att du skulle späka dig fram till idag men nu börjar jag ana en grym form av självplågeri istället
Ja, det var årets aprilskämt. Nu har du bränt det.Stämmer nog lite. Straffar mig själv för att ha kallat min Speedy för överflödig. (What the hell was i thinking?)
Älskar bandet! :ONi visste väl alla redan från början att jag skulle vika mig inför denna dag.
SpeedyTuesday! Ooohhh yeah yeah yeaaah, SpeedyTuesday!
Bonus foto............
Älskar bandet! :O
Du är förlåten, men låt det aldrig ske igen bara.Stämmer nog lite. Straffar mig själv för att ha kallat min Speedy för överflödig. (What the hell was i thinking?)
Du är förlåten, men låt det aldrig ske igen bara.
Tvivlet är en sund ingrediens inom varje lära! Skönt att se dig tillbaka på rätt köl igenStämmer nog lite. Straffar mig själv för att ha kallat min Speedy för överflödig. (What the hell was i thinking?)
Första tisdagen utan långkalsonger. Våren har hittat till Norrland!
Tror det funkar så i Norrland, blir det varmare än -10 börjar folk äta glass och gå i shorts.Men glass är väl lite väl att ta i? Snygg klocka iaf!
SmoooothKrokodilkostymen på tisdagen till ära.
http://gripenbro.se/artiklar/watches/omega-7.html
Vad tycker ni om denna? Ser tavla och visare ut att vara original? Boetten verkar ha fått en ordentlig polering.
Tycker den ser ok ut, polerad och kanske något dyr? Eller är det bara jag...http://gripenbro.se/artiklar/watches/omega-7.html
Vad tycker ni om denna? Ser tavla och visare ut att vara original? Boetten verkar ha fått en ordentlig polering.
Tack för svar! Tycker nog att den är lite för polerad för min smak. Och angående priset/priserna så verkar det väldigt stort spann på vintage speedys? Beror säkert på olika reda men ändå. De som läggs ut här på KS brukar gå åt väldigt fort.. Är på jakt efter en tillverkad innan -78, ju tidigare desto bättre. får man en tillverkad runt -70 för under 30'?Tycker den ser ok ut, polerad och kanske något dyr? Eller är det bara jag...