Det är väl:Intressant visarkombination! Har du komponerat på hand, eller är det någon jag utgåva jag inte har koll på?
311.32.40.30.01.001 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl:Intressant visarkombination! Har du komponerat på hand, eller är det någon jag utgåva jag inte har koll på?
Fint! Hade jag inte sett innan!Det är väl:
311.32.40.30.01.001 ?
Två är bättre än enHmmm lite velande. En ny panda speedy eller en ny 005 och en från 1972. (Samma totalpris)
Visst blir man lättad när det händer och man märker att man kör beatern.Glad tisdag!
![]()
Har precis tjongat in denna i en stålgrej men eventuella nya märken är omöjliga att urskilja på den bekvämt ärrade boetten. Gammal beaterspeedy är grejen!
1 av 3 flighter avverkad för dagen. Ha en trevlig tisdag!
![]()
![]()
Business. Bara korta hopp så flighterna är egentligen inget problem. Det jobbiga är väntan på flygplatserna.Tungt med 3 på en dag, Business or Pleasure?
Grattis och välkommen![]()
Då har man äntligen blivit med en speedy![]()
Intressant visarkombination! Har du komponerat på hand, eller är det någon jag utgåva jag inte har koll på?
Det är väl:
311.32.40.30.01.001 ?
Absolut, en samling NOS-klockor skulle göra mig neurotisk... Som sagt, boetter ska vara skarpa men härjade!Visst blir man lättad när det händer och man märker att man kör beatern.![]()
Förstår varför du behövde den där flightmastern förresten, slitigt schema!1 av 3 flighter avverkad för dagen. Ha en trevlig tisdag!
![]()
![]()
Yes, älskar flightyn! Den är inlämnad på spa för tillfället. Ingen biggie, lite beläggningar på undre sidan av glaset som ska putsas bort.Förstår varför du behövde den där flightmastern förresten, slitigt schema!
Grattis och välkommen in i värmen!![]()
Då har man äntligen blivit med en speedy![]()