Om jag fattade saken rätt så krängde de klockor till gråisar och blev påkomna.Det visste jag inte, sorry! Vad beror det på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag fattade saken rätt så krängde de klockor till gråisar och blev påkomna.Det visste jag inte, sorry! Vad beror det på?
Trist när de gör så!Om jag fattade saken rätt så krängde de klockor till gråisar och blev påkomna.
Jag köpte från Nymans i Västerås. Kan rekommenderas. Jag tror att det blivit svårare med större rabatter och det beror väl också på hur mycket du handlat tidigare. Men fråga artigt på ett par olika ställen så får du nog en uppfattning. Eriksson i Sumpan är ett trevligt gäng också om du är Stockholmsbaserad.Ska i slutet av januari köpa en ny speedmaster .005. Vilken återförsäljare köpte ni er från och vad fick ni betala (ni som köpt relativt nyligen) Hur mycket kan man förvänta sig att pruta ner listpriset?![]()
Jag önskar att den var en original Italian Albino, men tyvärr är så inte fallet utan det är en en 3570.50 där jag bytt tavla och visare.Snygg! Är det den italienska från 90-talet?
Som @NRE säger. Det försvann nog för många klockor ut till gråhandeln. Jag vill minnas att användare på t ex WUS köpte Rob-stämplade klockor i USA och då förstår jag helt klart att det blir lite liv i luckan...Det visste jag inte, sorry! Vad beror det på?
Priset på Speedy höjdes väl även vid årsskiftet?Jag köpte från Nymans i Västerås. Kan rekommenderas. Jag tror att det blivit svårare med större rabatter och det beror väl också på hur mycket du handlat tidigare. Men fråga artigt på ett par olika ställen så får du nog en uppfattning. Eriksson i Sumpan är ett trevligt gäng också om du är Stockholmsbaserad.
Jag trodde att Rob var reko?Som @NRE säger. Det försvann nog för många klockor ut till gråhandeln. Jag vill minnas att användare på t ex WUS köpte Rob-stämplade klockor i USA och då förstår jag helt klart att det blir lite liv i luckan...
Höjdes en gång i somras och igen nu. Listar väl typ 47 nu va?Priset på Speedy höjdes väl även vid årsskiftet?
Rob är säkert jättereko. Jag tror inte det var ett problem förrän amerikanska AD insåg att någon nallade på deras marknad.Jag trodde att Rob var reko?
Ok, så är det säkert. Jag har alltid fått en bra bild av Rob, har bl.a servat Rolex där.Rob är säkert jättereko. Jag tror inte det var ett problem förrän amerikanska AD insåg att någon nallade på deras marknad.
Jag tycker att den borde ligga strax över 50k!Höjdes en gång i somras och igen nu. Listar väl typ 47 nu va?
Vänta ett par år så..Jag tycker att den borde ligga strax över 50k!![]()
Om listpriset är 47k nu så!Vänta ett par år så..
Jag tänker inte vara sämreBidrar med en bild dagen till ära!![]()
Det var du som köpte den alltså, stort grattis! =D Jag tänkte köpa den men tackade nej i sista sekund!
Är den skön på?
Det var du som köpte den alltså, stort grattis! =D Jag tänkte köpa den men tackade nej i sista sekund!
Är den skön på?
Jag velade fram och tillbaka men ångrar mig lite nu haha! Riktigt snygg!Tack!
Ja den var svår att säga nej till![]()
Är den mycket rasslig?Verkligen, känns som den suttit där i många år. Trodde klockan skulle kännas mer topptung med rassligare länk men hade fel.
Perfekt kombo som många andra skrivit förr!![]()
Är den mycket rasslig?
Det viktiga är att den känns bra på tycker jag! Du får gärna höra av dig om du ska sälja den framöver!Den låter mer rasslig än vad den upplevs på handleden.
Men visst är den rasslig för att vara såpass ny.
![]()
Det viktiga är att den känns bra på tycker jag! Du får gärna höra av dig om du ska sälja den framöver!![]()
Stort tack och grattis igen!Först i kön!
Riktigt najs! Inte alls avundsjuk... funderat länge på en sådan länk...kanske dags att slå till
Riktigt najs! Inte alls avundsjuk... funderat länge på en sådan länk...kanske dags att slå till.