• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Ska i slutet av januari köpa en ny speedmaster .005. Vilken återförsäljare köpte ni er från och vad fick ni betala (ni som köpt relativt nyligen) Hur mycket kan man förvänta sig att pruta ner listpriset? :)
Jag köpte från Nymans i Västerås. Kan rekommenderas. Jag tror att det blivit svårare med större rabatter och det beror väl också på hur mycket du handlat tidigare. Men fråga artigt på ett par olika ställen så får du nog en uppfattning. Eriksson i Sumpan är ett trevligt gäng också om du är Stockholmsbaserad.

Jag köpte från Nymans i Västerås. Kan rekommenderas. Jag tror att det blivit svårare med större rabatter och det beror väl också på hur mycket du handlat tidigare. Men fråga artigt på ett par olika ställen så får du nog en uppfattning. Eriksson i Sumpan är ett trevligt gäng också om du är Stockholmsbaserad.
Priset på Speedy höjdes väl även vid årsskiftet?

Bidrar med en bild dagen till ära!
20190107_111623-01.jpeg

Tillbaka
Topp