Ha ha! Snarare runt 1980. En annan favvo var den här:Det är hardcore på riktigt! Var det sent 80-tal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha! Snarare runt 1980. En annan favvo var den här:Det är hardcore på riktigt! Var det sent 80-tal?
Vi kanske borde starta "Den stora TinTin-tråden!"Vad roligt att det finns fler som är Tintin freak![]()
Haha, jaVi kanske borde starta "Den stora TinTin-tråden!"![]()
Underbart! Tintinslukare själv sen den tid då albumen var hårda...Idag är en stor dag. Den 4/1 1929 gjorde Tintin entré för första gången. Det firas stort här hemma
![]()
Vad säger man genom att bära en Speedmaster?
(förutom det uppenbara att man gillar klockan)
Att man vill bära en vacker tidlös klassiker med en häftig historik. Bara orden approved by nasa smäller ganska högt i min världVad säger man genom att bära en Speedmaster?
Äger du en Speedmaster?Vad säger man genom att bära en Speedmaster?
Äger du en Speedmaster?
Jag kan verkligen rekommendera modellen! Jag köpte min för några månader sedan och är mycket nöjd. Jag varvar mellan den och min Sub 16610.Inte än! Tackar som frågar.
Tintin - sådan barndomsnostalgi alltsåIdag är en stor dag. Den 4/1 1929 gjorde Tintin entré för första gången. Det firas stort här hemma
![]()
Härligt!Underbart! Tintinslukare själv sen den tid då albumen var hårda...
Håller än!Tintin - sådan barndomsnostalgi alltså![]()
Jag har försökt få min dotter att lyssna på Tintin men det gick sådär haha!Håller än!![]()
Som bankanställd vill jag förmedla att jag är "in the know", historia är viktigt och jag vill inte göra för stora anspråk, därför gick också Rolex bort för mig. Det är en klocka som inte är några problem att möta medelsvensson med, men som samtidigt sänder rätt signaler till dem mer bevandrade. En Speedmaster är förtroendeingivande och det är också dess bärare, fråga Nasa!Vad säger man genom att bära en Speedmaster?
Mycket bra skrivet!Som bankanställd vill jag förmedla att jag är "in the know", historia är viktigt och jag vill inte göra för stora anspråk, därför gick också Rolex bort för mig. Det är en klocka som inte är några problem att möta medelsvensson med, men som samtidigt sänder rätt signaler till dem mer bevandrade. En Speedmaster är förtroendeingivande och det är också dess bärare, fråga Nasa!
Att man tror att månlandningen har häntVad säger man genom att bära en Speedmaster?
Jag skulle också vilja ha en 1171! Har nästan uteslutande läder på min nu.Charmigt med hesalit!
Men länken... 1171 sökes omgående!
![]()
![]()
![]()
Jag skulle också vilja ha en 1171! Har nästan uteslutande läder på min nu.
Upp med en bild isf! =DFörstår dig! Kan bli byte till Nato eller canvas idag..
Upp med en bild isf! =D
Originallänken är ju fantastisk!Tillbaka på länk - som vanligt. Och jag tillhör de som gillar originallänken till skillnad från 1171-sekten![]()
![]()