• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

La upp en bytesannons på min speedy, sekunden jag tryckte lägg upp så ångrade jag mig... aldrig känt så innan, tyder nog på att det blir en keeper :D
58E4131C-3B9D-4900-8619-DA654A25DCD7.jpeg
Många som säljer sin Speedy verkar köpa en igen inte allt för lång tid efter.

Har hört på flera håll att den tredje är den man behåller. Jag sålde min första i dec men har börjat snegla..
Det är ju en så mångsidig klocka. Den passar både på länk och läder samt till alla typer av kläder. Tror att det är därför många faller tillbaka!

Ska i slutet av januari köpa en ny speedmaster .005. Vilken återförsäljare köpte ni er från och vad fick ni betala (ni som köpt relativt nyligen) Hur mycket kan man förvänta sig att pruta ner listpriset? :)

Ska i slutet av januari köpa en ny speedmaster .005. Vilken återförsäljare köpte ni er från och vad fick ni betala (ni som köpt relativt nyligen) Hur mycket kan man förvänta sig att pruta ner listpriset? :)
Om du kan tänka dig beg så kommer de upp fina exemplar här på KS ganska ofta. Annars gillar jag Rob Engström!

Tillbaka
Topp