S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes sir!Har du en 006a alltså?
145.022-69 ’220’. Ha en fin helg vänner!
![]()
Ser att glaset var lite dammigt.. aja![]()
Tack! StämmerVäldigt snygg bild! Det är en 1171 länk va?
Feskars gråa? Jäkligt snygg combo alltså. Kan man få se en wrist shot?Äntligen får man en lucka och kan ladda upp bilder!![]()
![]()
![]()
Tack! Yes det är från @Feskarn! Riktigt bekvämt på och grymt snyggt! Det ser något mörkare ut än på den här bilden men typ så.Feskars gråa? Jäkligt snygg combo alltså. Kan man få se en wrist shot?
Det tycker jag absolut!Beställde nyligen ett annat band ifrån Feskarn, kanske får bli ett sånt här också![]()
Ett till wrist shot!Feskars gråa? Jäkligt snygg combo alltså. Kan man få se en wrist shot?
Sjukt snyggt! Blir en beställningEtt till wrist shot!![]()
Tack! Jag ska beställa de andra färgerna med. Jag är lite nörd när det kommer till band och jag gillar verkligen dessa!Sjukt snyggt! Blir en beställning![]()
Haha exakt!Speedmaster tråden gruppköp?![]()
En Rolex 6238 skulle man ju kunna tänka sig som komplement till samlingen!Kul läsning om konkurrensen när Nasa valde klocka https://www.fratellowatches.com/the-other-nasa-tested-watches/
Den är ju inte ens rymdcertifierad, vad ska man med en sån till?En Rolex 6238 skulle man ju kunna tänka sig som komplement till samlingen!
Hahaha sant!Den är ju inte ens rymdcertifierad, vad ska man med en sån till?![]()
Jag tycker de är likvärdiga.Är de någon som jämfört Omegas bandverktyg som finns i 005ans box med Bergeons? Är de likvärdiga?
Gratulerar och välkommen hitPå väg hem med min första Speedy!
![]()
Han borde ju få så många han vill resten av livet! Vad är det för någon han har på där?Omega MÅSTE skaffa en Speedmaster till Buzz!
Världens mest berömda klockbärare/reklampelare (?) pga månfärden, går alltså omkring med detta på armen?
Det går bara inte, Omega.
![]()
Grattis! =DPå väg hem med min första Speedy!
![]()
Är det ett resefodral du har under?Händer inte så ofta måste jag erkänna men ibland så åker lädret på
![]()
![]()