Grattis och välkommen in i värmen!Då kan man äntligen få vara med och mysa här inne ocksåTisdagar är numera heliga!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen in i värmen!Då kan man äntligen få vara med och mysa här inne ocksåTisdagar är numera heliga!
![]()
Välkommen! .005 eller äldre?Då kan man äntligen få vara med och mysa här inne ocksåTisdagar är numera heliga!
![]()
Samma som min alltså.005 från 2018![]()
Separationsångest eller köpare som drog sig ur?Nedpackad för försäljning men verkar som att jag får packa upp den igen.
![]()
Separationsångest eller köpare som drog sig ur?![]()
Ja, det är väl tyvärr så...Köp och sälj är stendött i januari![]()
Hej, någon som vet vad det kostar att byta glas på en nyare speedmaster? Frågar för en vän som tappade sin klocka så att glaset sprack
Tack!Hesalit kostar 900krsafiren runt 3500-4500kr.
Grattis till en framtida klassiker!Mer än nöjd, .005:an fick lämna men in kom denna skönhet
![]()
Tackar!Grattis till en framtida klassiker!
Fantastisk!!Mer än nöjd, .005:an fick lämna men in kom denna skönhet
![]()
Bör inte vara några konstigheter hos AD.Länken till min speedmaster .005 har några skruvar som blivit misshandlade av tidigare ägare, någon som vet om man kan köpa dessa lösa?
Grym bild!God morgon. Ha en fin ST!
![]()