Från dagens aw. Ha en fin kväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm, den är så fin, kan vi få en bild från baksidan också, den är så häftig tycker jagFrån dagens aw. Ha en fin kväll!
![]()
Ja, Speedy på länk spöar det mesta tycker jagVar tvungen att slänga på länken. Jag älskar verkligen den på länk, herregud
![]()
Vart hitta du det? Frågar för jag själv är härOj, 90kr för struts är jäkla nice!
Hittade själv ett handgjort/hemgjort alligatorband i Thailand för en liknande peng, och ja, det är äkta alligator.
Ja det är så sant. Den blir så robust och skön på armen. Ser helt klart rätt ut ocksåJa, Speedy på länk spöar det mesta tycker jag![]()
Bandet ser snyggt ut, vad är det för något?Tisdag igen!![]()
Tack! Det är ett riktigt trevligt shell cardovan.Bandet ser snyggt ut, vad är det för något?
Åhå, är lite sugen på ett lite kraftigare cordovan. Vet du varifrån det kommer?Tack! Det är ett riktigt trevligt shell cardovan.
Jag kan verkligen rekommendera det! Mitt är lite vadderat vilket jag tror kan vara bra då lädret i sig är väldigt mjukt och följsamt. Jag köpte mitt här på forumet och vet ärligt inte var det kommer ifrån, det står inget på.Åhå, är lite sugen på ett lite kraftigare cordovan. Vet du varifrån det kommer?
Jag säljer ett nästan identiskt men inte cardovan om du vill se hur det ser ut på innan du lägger en större summa. Annonsen finns på köp och sälj!Åhå, är lite sugen på ett lite kraftigare cordovan. Vet du varifrån det kommer?
Grattis! Riktigt fin!Speedy Tuesday!
Köpt igår kväll, så utmärkt tajming för premiär här
![]()
Länken är grym!Var tvungen att slänga på länken. Jag älskar verkligen den på länk, herregud
![]()
Ja verkligen, den blir liksom komplett med länkenLänken är grym!
Jag kan verkligen rekommendera det! Mitt är lite vadderat vilket jag tror kan vara bra då lädret i sig är väldigt mjukt och följsamt. Jag köpte mitt här på forumet och vet ärligt inte var det kommer ifrån, det står inget på.
Likadant med många av banden i min låda, de bara kommer någonstans ifrån och vill man ha ett till likadant så är det körtJag säljer ett nästan identiskt men inte cardovan om du vill se hur det ser ut på innan du lägger en större summa. Annonsen finns på köp och sälj!
Det gör du helt rätt i!Likadant med många av banden i min låda, de bara kommer någonstans ifrån och vill man ha ett till likadant så är det kört
Jag tror att jag ska slå på och skaffa något i hästrumpa direkt. Har testat runt på lite olika enklare band och tycker att den stilen är perfekt!
Jag roterade olika band nästan dagligen på min .005. När jag nu har en 145.0022 på 1171 så har den knappt lämnat klockan. Den är nästan lite för bra helt enkelt...däremot vete sjutton om den gamla sanningen att "speedyn passar på allt" verkligen håller? Jag tycker tvärtemot alla andra att den är rätt svårmatchad! Långa bandhorn som gärna tar ett lite stoppat band men samtidigt rätt smäcker vid bandfästet, gäller att hitta exakt rätt tjocklek.
Minns sedan tidigare att jag gillat speedy på nato men på min nuvarande tycker jag att det är katastrofalt! Eller är det bara att jag äntligen har en trevlig 1171-länk och att allt annat då bleknar i jämförelse..?
Kanske är det så enkelt. Får som sagt se om ett riktigt bra band kan bli en värdig utmanare. De blandade läderflärpar jag har i lådan just nu är i vart fall inte värdiga en speedyJag roterade olika band nästan dagligen på min .005. När jag nu har en 145.0022 på 1171 så har den knappt lämnat klockan. Den är nästan lite för bra helt enkelt![]()
Stenhård!X-33, gen2
![]()
Va? Kan det ha varit riktigt?Du som tog vintage speedyn på blocket för 15k, jag säger bara faaan ta digjag var en minut för sen. Såldes på typ 2 minuter.