Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där tavlan är verkligen snygg!Speedy tuesday!
![]()
Tack, men den är lite svår att fota. Det gör den inte riktigt rättvisa.Den där tavlan är verkligen snygg!
Vad snyggt det var med svart rally!#sppedytuesday
![]()
Tackar! Tröttnade lite på länken så kände att jag behövde omväxling. Är på jakt efter ett mörkbrunt läder också av lite schysstare kvalitetVad snyggt det var med svart rally!
Skönt att slippa blåstället och istället kunna jobba med dinkan påSpeedy Tuesday! Speedmaster FOIS förgyller ytterligare en tisdag i landstingets tjänst.
![]()
Det som jag har på nu är grymt tycker jag, så bekvämt!Tackar! Tröttnade lite på länken så kände att jag behövde omväxling. Är på jakt efter ett mörkbrunt läder också av lite schysstare kvalitet![]()
Visst hade du köpt det på KS?Det som jag har på nu är grymt tycker jag, så bekvämt!
Man får ta de få chanserna man fårSkönt att slippa blåstället och istället kunna jobba med dinkan på![]()
Yes, det stämmer!Visst hade du köpt det på KS?![]()
Riktigt snyggt, tänker mig typ något liknandeYes, det stämmer!
Stort tack! Det är värt att hitta ett shell Cardovan!Riktigt snyggt, tänker mig typ något liknande