Jag vet att någon i tråden postat bilder på det. Väldigt snygg kombination!Är det någon här som kört Speedyn med Tropic? Det skulle vara roligt att se en bild isf! =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet att någon i tråden postat bilder på det. Väldigt snygg kombination!Är det någon här som kört Speedyn med Tropic? Det skulle vara roligt att se en bild isf! =)
Bättre sent än aldrigManchester och Speedmaster.
Borde haft den igår kanske...
Kan det bli bättre??Manchester och Speedmaster.
Borde haft den igår kanske...
Bättre sent än aldrig
Kan det bli bättre??
Wow, den där hade jag inte tackat nej till!Önskar att jag aldrig sålt den...
Förstår detNää de känns rätt bra för tillfället
Stort tack för tipset!Grym pre-moon på Antikrundan ikväll, för de som inte har tjyvkikat på play.
Galet häftig version. Den skulle du helt klart behållitÖnskar att jag aldrig sålt den...
Wow! Blev så jäkla sugen på en sådan nyss och så ville ja in å snoka i tråden och så ser jag den här bilden. Fick du mer för den än du köpte den för?Önskar att jag aldrig sålt den...
Oh yes. Fin!Kollar ni antikrundan just nu???
Skapar ett visst habegär.Oh yes. Fin!
Nice! Fin patina på den. Referens?Happy Speedy Tuesday från Canada
Är väl inte 321-verket om den är tillverkad 1970?120.000
Att den var gjord innan månlandningen, gör den dyrare och mer eftertraktad?
Om den varit gjord 1970, vad hade den varit värd då?
Nej, fin patina och välhållen. 1039-länken är väldigt trevlig i sin enkelhet.Fick ju in och titta. Vad roligt för henne och skicket var ju inte fy skam
Denna var gjord 67Är väl inte 321-verket om den är tillverkad 1970?