Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner igen det där..På tåget hem till Göteborg. Grannarna ger mig konstiga blickar och jag förstår ingenting...
Snyggt band, hirsch?På tåget hem till Göteborg. Grannarna ger mig konstiga blickar och jag förstår ingenting...
Tack. Bekräfta genom att låta den ticka vidare. (Kände mig lite dum som fråga utan att kika på det)1 timme, 44 minuter och 58 sekunder
Bandet är ifrån, two stitch straps. Det är skräddarsytt för FOiS och Omega original viklåset med ref. 94521613.Snyggt band, hirsch?
Nejdå, känn dig inte dum, finns inga dåliga frågor, bara dryga svar.Tack. Bekräfta genom att låta den ticka vidare. (Kände mig lite dum som fråga utan att kika på det)
Precis. Snart lär nog också Omega uppdatera alla verken till Co-Axial Metas (3861) och då kan vi nog också prata en liten nätt höjning...Slut med köpa BNIB 005 för 31-32 ish! Jisses vad de de skjutit i pris bara på 2 år.
Jag tror thank god att moon speedyn aldrig får en rotor pga kravspecen för rymd resor, men prishöjning lär väl följa oavsett tyvärr.. trist! Speedyn (ny) har ändå varit en ”integs” variant i klockgalenskapetPrecis. Snart lär nog också Omega uppdatera alla verken till Co-Axial Metas (3861) och då kan vi nog också prata en liten nätt höjning...
Tyvärr (tycker jag) så har de ju uppdaterat 1861 med Coax och Metas men får ingen rotor. På så sätt är det ju fortfarande en handjagad klocka. Jag tycker ju dock att ett sådant verk hamnat alldeles för långt bort från den ursprungliga.Jag tror thank god att moon speedyn aldrig får en rotor pga kravspecen för rymd resor, men prishöjning lär väl följa oavsett tyvärr.. trist! Speedyn (ny) har ändå varit en ”integs” variant i klockgalenskapet
Går köpa nya under 40 vilket ändå få anses bra för denna typen av klocka. Mkt smäll för pengen. Prisökningen på andra massproducerade ur typ de som börjar på R.... är ju typ ljusår värreSlut med köpa BNIB 005 för 31-32 ish! Jisses vad de de skjutit i pris bara på 2 år.
Satan vad gosig patina!Första tisdagen på länge med rätt klocka.