Jag vrider upp klockan fullt varje morgon som den används.Hej på er,
Hur ofta vevar ni igång era 005*or? Vacker klassiker, men vet inte om jag är redo för manuellt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vrider upp klockan fullt varje morgon som den används.Hej på er,
Hur ofta vevar ni igång era 005*or? Vacker klassiker, men vet inte om jag är redo för manuellt
En morgonrutin om en har den varje dag med andra ordJag vrider upp klockan fullt varje morgon som den används.
Så är detEn morgonrutin om en har den varje dag med andra ord
Jag är inte det minsta orolig.Det har ju varit lite snack i tråden om 1171-länken och att den lätt kan gå sönder etc. Bör man oroa sig över att ha speedyn på 1171 (tänker att man kan tappa klockan då länken går av) eller är det bara överdrivet snack av folk som är vana med modernare länkar som är mer robusta?
Ok. Tänkte mer på nedan. Varit fler exempel i tråden om jag minns också...Jag är inte det minsta orolig.
Var försiktig, höll på att tappa min Ultraman ner i vattnet vid Nybrokajen. Länken släppte här...
Liknade hände mig. Har skrivit om det längre bak i tråden. Fin länk med just det lilla stiftet vid låset viker sig väldigt lätt. Eller snarare de två ”hakarna” som sitter runt stiftet
Jo, har hört om det problemet. Personligen så tänker jag inte på det särskilt mycket men det är ju såklart ett problem som är bra att vara medveten om.Ok. Tänkte mer på nedan. Varit fler exempel i tråden om jag minns också...
Jag åtgärdade den enkelt med en liten tång. Nöp åt den öppna änden. Tog inte mer än en minut.Ok. Tänkte mer på nedan. Varit fler exempel i tråden om jag minns också...
Jag drar den varje gång jag ska använda den, då den är i rotation med andra klockor, så den har hunnit stanna oftast.Hej på er,
Jag åtgärdade den enkelt med en liten tång. Nöp åt den öppna änden. Tog inte mer än en minut.
Så är det
En väldigt trevlig sådan dessutom.
Woah, blir ju inte minde sugen på en speedy när en ser dessa!!
Älskar Singular straps Nato band. Snabb leverans oxå!Hallå där speedy-soldater. Köpte ett gäng natos i färgglad kombination från singularstraps på klocksnacks rekommendation. otroligt nöjd, "Apollo-nato" satt underbart om ni frågar mig och den kassa bildkvalitén och fotografen gör inte Speedmastern och bandet rättvisa men det får duga
Dom indexen asså!