Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Tycker den såg väldigt mysig utJa, nu är det gjort! Det blev en Speedmaster på en parkeringsplats ute på en grön ö i väster! Känner ångest just nu, men hoppas att den släpper inom överskådlig tid!....
Vad är det jag köpt (investerat i)?
Grattis! Tycker den såg väldigt mysig ut
Utifrån det jag sett så ser allt korrekt ut så jag tycker absolut inte att du har blivit blåstOk
Ok, inget på bilderna som tyder på att man blev blåst då? Phu, ångest!
Ok
Håller med övriga, ser bra ut!Ok
Fina bilderSpeedyn med på bärplockning
Sjukt fotogenisk klocka!Speedyn med på bärplockning
Sjukt bra exemplar du fått tag i! Ser ut som titan?Sugen på speedy igen
Haha vänta bara kommer mer i Rolex trådenSjukt bra exemplar du fått tag i! Ser ut som titan?
Haha! Är det den tjänsten via Chrono24?Sugen på speedy igen
JuppHaha! Är det den tjänsten via Chrono24?
Mäktigt!
Om det är klockan på bilden bör den vara 42mm. Någonstans runt 30k skulle jag säga.Tja, ganska ny inom klockvärlden. Har en omega speedmaster 39.7 mm(något sånt är väl originalet?) moonwatch. Vill nu byta upp mig till en Rolex. Vad tycker ni är rimligt värde ? Tänkte byta med pengar mellan! Köpte den 25 dec 2017. Fint skick.
Cool! Vill ha
Fisher Space Pen, äntligen har speedyn lite värdigt sällskap!
Beställt justerbart lås och länkar,
- 1 stycken 117STZ001154
till speedy 005-länken.
- 2 stycken 118ST1589
Eller, vad jag har läst mig till är dessa delar egentligen inte för speedyn, har tex fel låsbredd och länkbredd på 20mm istf avsmalnad 18mm.
Att låset är gjort för 20mm länkbit kan jag leva med, men finns verkligen ingen 18mm länkbit som ansluter bättre i bredd till 005-länken? Sett lite olika bilder på hur bra/dåligt 118ST1589 ansluter till speedylänken.
Om du byter till en Rolex så byter du väl ner dig och inte upp. Nasa valde väl inte Speedyn för att den var/är sämre än Rolex.Tja, ganska ny inom klockvärlden. Har en omega speedmaster 39.7 mm(något sånt är väl originalet?) moonwatch. Vill nu byta upp mig till en Rolex. Vad tycker ni är rimligt värde ? Tänkte byta med pengar mellan! Köpte den 25 dec 2017. Fint skick.
Den där är 42mm och det är originalet.Tja, ganska ny inom klockvärlden. Har en omega speedmaster 39.7 mm(något sånt är väl originalet?) moonwatch. Vill nu byta upp mig till en Rolex. Vad tycker ni är rimligt värde ? Tänkte byta med pengar mellan! Köpte den 25 dec 2017. Fint skick.