Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken Rolex som helst?Tja, ganska ny inom klockvärlden. Har en omega speedmaster 39.7 mm(något sånt är väl originalet?) moonwatch. Vill nu byta upp mig till en Rolex. Vad tycker ni är rimligt värde ? Tänkte byta med pengar mellan! Köpte den 25 dec 2017. Fint skick.
Någon som äger en Speedmaster med safirglas? Är det nice? Kostar en ganska bra slant extra åtminstone
Kanon, tack!Jag har den setupen till min 006a och låset är 20mm men länkbitarna är 18 så det är ingen skillnad på länken å de länkbitar som behövs för låset
Första ST för min del. 005 med 1171/633-länk. Riktigt nöjd, insett att jag inte gillar moderna perfekta länkar som man känner sig strypt av så fort man blir lite varm!
Byta upp dig? Fel tråd kompisTja, ganska ny inom klockvärlden. Har en omega speedmaster 39.7 mm(något sånt är väl originalet?) moonwatch. Vill nu byta upp mig till en Rolex. Vad tycker ni är rimligt värde ? Tänkte byta med pengar mellan! Köpte den 25 dec 2017. Fint skick.
Haha byta ner mig då om du så vill!Om du byter till en Rolex så byter du väl ner dig och inte upp. Nasa valde väl inte Speedyn för att den var/är sämre än Rolex.
Helt ologiskt. Men absolut. 30kHaha byta ner mig då om du så vill!
Nej inte vilken som helst. Men ungefär 3-4 jag kan tänka mig!Vilken Rolex som helst?
Låter kul att byta bara för att äga Rolex. Kör på!Nej inte vilken som helst. Men ungefär 3-4 jag kan tänka mig!
Vet du varför den kallas "sapphire sandwich"Min är en sapphire sandwich. Never looked back.
För att urverket befinner sig mellan två safirglas? Safirglasbaksida som låter en beskåda det vackra urverket.Vet du varför den kallas "sapphire sandwich"
Såklart, smartFör att urverket befinner sig mellan två safirglas? Safirglasbaksida som låter en beskåda det vackra urverket.