Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snabbt ska det gå, det är ju tisdag.
Snabbt ska det gå, det är ju tisdag.
Det skulle vara något! Camofärgad subdial kl9 med tre kronor någonstans kanske
Jag skulle acceptera en Speedmaster "Jaktviggen" limited edition såhär rent spontant.
Det skulle vara något! Camofärgad subdial kl9 med tre kronor någonstans kanske
"Flight-qualified by HMK for all missions"Låter fett. Sen får vi en caseback med konungen instansad.
Välkommen!
Jag instämmer till fullo.Ni vet, känslan när man första gången byter band på sin första speedy
Tack @Royal Straps för ett bra pris (rabatt via KS köp & säljannons) och snabb affär, jädra nöjd blev jag.
Bra borstning
Tjockt!
Kul och kul... Brukar vara ganska snabb på att tröttna på materiella grejor. Är inte någon klocknörd heller, köper jag en ny klocka så använder jag aldrig den gamla så därför byter jag gärna den.Låter kul att byta bara för att äga Rolex. Kör på!
Och ”bara för att äga en Rolex” begriper jag inte riktigt vad du menar med.....Låter kul att byta bara för att äga Rolex. Kör på!
Ingen katastrof, men lite dystert.Olivfärgat nato. Lite sådär va
Olivfärgat nato. Lite sådär va
nja...Olivfärgat nato. Lite sådär va
Vill bara höja varningen finger här!Tvätta på! Kör som @Eqn säger lite handtvål och vid behov även en borsta eller liknande. Spolar därefter i vatten under kranen, på tryckknappar, krona, ja allt! Inga som helst problem
Ja, det jag skriver är ju såklart under förutsättningen att klockan är tät. Den är ju specad till 5ATM och det är absolut tillräckligtVill bara höja varningen finger här!
Jag fick in vatten i min Speedmaster FOIS. Har inte badat eller något utan endast tvättat klockan under rinnande vatten med tvål eller yes. Lämnade in den och det gick på garantin och omega gjorde en täthetsservice.
Men ta det försiktigt!
Det här är inget problem för mig och inget jag oroar mig över. Jag VET att min klocka inte är tät.Ja, det jag skriver är ju såklart under förutsättningen att klockan är tät. Den är ju specad till 5ATM och det är absolut tillräckligt
Badade och simmade en vecka i Grekland förra sommaren utan problem med min, den har även klarat den här sommarens äventyr galant. Ingen FOIS förvisso, har en PRO 005 Men är man nervös, trycktesta innan tvätt!
Edit: att din släppte in vatten var ju uppenbarligen ett fel då garantin tog det. Som sagt, klockan klarar det så länge det inte är något fel som gör att den inte är tät.
Works both ways!Det här är inget problem för mig och inget jag oroar mig över. Jag VET att min klocka inte är tät.
Precis. Inte orolig, men jävligt äcklig klockaWorks both ways!
Jag föredrar alltid länk, men ibland är det kul att byta några dagarHar svårt att bestämma vilket jag föredrar mest, länk, Nato eller läder..?
I-landsproblemen bara flödar..
Natot tycker jag var riktigt snyggt! Länk vinner dock alltidHar svårt att bestämma vilket jag föredrar mest, länk, Nato eller läder..?
I-landsproblemen bara flödar..
Jo men eller hur de gäller att switcha upp lite så man inte tröttnarJag föredrar alltid länk, men ibland är det kul att byta några dagar