Hej! Jag har inte sett någon sådan tavla förut, vad är det för något?
Här kan du läsa om den. http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-omega-speedmaster-1957-50th-anniversary-2007/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej! Jag har inte sett någon sådan tavla förut, vad är det för något?
Absolut är Omegas i princip omotiverat dyra! Sett ditt och det ser riktigt bra ut.Hirsch har även ett som heter Heavy Calf som är riktigt schysst till en något billigare peng. (http://www.klockia.se/hirsch-heavy-calf-20mm-large-brun-silver-01475010-2-20)
Har en sunkig svart omega läder med viklås som jag fick med senaste köpet.Absolut är Omegas i princip omotiverat dyra! Sett ditt och det ser riktigt bra ut.
Vill man ha viklåset funkar dock inte vanliga band så bra tror det finns nått från Rios som ska passa, men då är det över 1300 -isch (kan ha fel med priset, men det va inte billigt)
Viklåset är väldigt lätt att montera av det befintliga lädret. Easy as ABC.Har en sunkig svart omega läder med viklås som jag fick med senaste köpet.
Visst går det att flytta över viklåset till ett nytt band?
Har inte hittat hur jag ska frikoppla den än men bäst att fråga.
Vad fick du betala för den bruna omega lädret?
Nice!Hirsch har även ett som heter Heavy Calf som är riktigt schysst till en något billigare peng. (http://www.klockia.se/hirsch-heavy-calf-20mm-large-brun-silver-01475010-2-20)
Har en sunkig svart omega läder med viklås som jag fick med senaste köpet.
Det går utmärkt! Tänk bara på att det kan bli väldigt tight om du flyttar över låset till ett band som tidigare haft ett vanligt spänne. Omegas egna band för viklås brukar vara betydligt längre.Har en sunkig svart omega läder med viklås som jag fick med senaste köpet.
Det är "strutsben" Ostrich leg leather. Tycker det är som en blandning av ödla och alligatorGalet läckert, vad är det för armband? (Ber om ursäkt om du redan svarat )
Vad är det för tillverkare?Det är "strutsben" Ostrich leg leather. Tycker det är som en blandning av ödla och alligator
Har en sunkig svart omega läder med viklås som jag fick med senaste köpet.
Det är korrekt. 20/18 brukar det skrivas.Tänk på att ett 20mm läder skall vara mindre vid spännet, om jag minns rätt är viklåset 18mm.
Jag skulle säga ett läder, kan bli riktigt snyggt till svarta skor.Skall iväg på Bröllop och Dop på lördag. (Min yngre broder som slår ihop allt).
Funderar på om Speedyn skall vara på eller ett "finare" ur? Om Speedyn är att föredra, skall man då köra på ett elegant läder eller länk?
Själv är jag mest sugen på Speedyn, men det kanske inte är passande för detta ändamål.
Jag skulle säga ett läder, kan bli riktigt snyggt till svarta skor.
Håller med! Kör på den vänstra.Det var något sådant jag funderade på. Har två svarta läder band. Ett Alligator och ett enkelt svart. Själv lutar jag åt alligatorn.
Håller med! Kör på den vänstra.
Personligen tycker jag speedyn är grym på croc/alligator.Skall iväg på Bröllop och Dop på lördag. (Min yngre broder som slår ihop allt).
Funderar på om Speedyn skall vara på eller ett "finare" ur? Om Speedyn är att föredra, skall man då köra på ett elegant läder eller länk?
Själv är jag mest sugen på Speedyn, men det kanske inte är passande för detta ändamål.
Köpte ett billigt croc-imitation från Hirsch. Vågar man köra den till smoking?
Ber som vanligt om ursäkt för kassa mobilbilder och obefintlig fotokunskap (intresse).
Personligen tycker jag speedyn är grym på croc/alligator.
Blir perfekt!Slängde på alligatorn snabbt för att bjuda på en kass bild tagen med mobilen.
Blir perfekt!
Som vi brukar säga i den här tråden - ja det måste du.Måste ha en speedy eller en sinn356, visarna är sjukt snygga
Välkommen in i värmen!Då börjar jag hänga med speedygänget också
Men ser man på! Ännu en förlora själ har hittat hem! Välkommen in i värmenDå börjar jag hänga med speedygänget också
Alligator är jäkligt snyggt asså!Slängde på alligatorn snabbt för att bjuda på en kass bild tagen med mobilen.
Då börjar jag hänga med speedygänget också