Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Du får lite bakläxa på skärpan dock.Hemmasnickrat fårskinnsnato på idag
Klart bättre bra jobbat!Såg det för sent nytt försök
Finns en anledning, speeeeedmasterSnyggt! Du får lite bakläxa på skärpan dock.
Du har en poäng där!Finns en anledning, speeeeedmaster
Snygg och skön klocka som vibrerar av fart och sexighet
Gölago bild, speedy kommer aldrig bli en hype.det är en legend!God speed!
Helfräscht! Tumme upp från mig!Vad säger panelen om följande kombo?
Jag håller med dig fullständigt. Speedyn är allt eller inget. Jag är inne i en tvåveckors byt/lån-period med speedyn på brädet. Kul att få chansen att uppleva andra fina klockor men samtidigt ett brutalt självplågeriÄr så himla nöjd med speedyn redan efter bara två dagar! Brukar ta längre tid för mig innan jag bondat helt och hållet med en ny klocka, men med denna har det känts superrätt ganska omgående.
Keeper med stort K (med risk för ytterligare nörderi på vintagemodeller)
Fast jag gillade saltochpepparbrallorna du hade tidigareKombon passade helt klart bättre till tröja och jeans
Jag fick ner det 12.5% i andra förhandlingsrundan men där blev det verkligen tvärstopp.Det stämmer att de gav alla KS-medlemmar 25% på Omega under december. Det finns de som säger att man utan vidare ska kunna pruta 25-30% på ett märke som Omega med det har jag svårt att se ska lyckas för merparten av oss. Får du 15-20% ska du nog vara väldigt nöjd skulle jag vilja påstå.
Dricker öl på hotell II?
Ja jag tror man får vara nöjd med 10-15% vilket jag nämnt i nån tråd tidigare, där brukar jag själv hamna med när jag prutar. Får man över 15% ska man nog vara väldigt nöjd som sagt var.Jag fick ner det 12.5% i andra förhandlingsrundan men där blev det verkligen tvärstopp.
Dessutom var det första gången jag köpte en klocka hos Bergströms. Jag hade visserligen precis servat en klocka hos dem men förväntade mig knappast röda mattan. "Kontakter" får man ju genom köp...Ja jag tror man får vara nöjd med 10-15% vilket jag nämnt i nån tråd tidigare, där brukar jag själv hamna med när jag prutar. Får man över 15% ska man nog vara väldigt nöjd som sagt var.
Bor där över helgen (och ja, öl dricks)Dricker öl på hotell II?
Det är rätta tag!Bor där över helgen (och ja, öl dricks)
Detta är en ofta återkommande frågeställning. Något förenklat brukar svaret bli att priset för en beg. + priset för en service = bättre att köpa nytt från tex c24, lägg till ytterligare några tusen och du närmar dig nypris efter lite prutande här hemma...Vad är det för fel på en ny Speedmaster Pro? De finns ju att köpa från butik nere på kontinenten för 25-26 000:- samtidigt som de billigaste begagnade börjar någonstans kring 22 000:- - åtminstone på C24. Jag förstår ingenting mer än att jag vill ha det bästa för pengarna.
Okej, något märkligt men det är ju både bra och dåligt. Tusen tack för ditt svar!Detta är en ofta återkommande frågeställning. Något förenklat brukar svaret bli att priset för en beg. + priset för en service = bättre att köpa nytt från tex c24, lägg till ytterligare några tusen och du närmar dig nypris efter lite prutande här hemma...
Det är väl inget fel på de nya men jag gillar de äldre länkarna mer och gulnade index.Vad är det för fel på en ny Speedmaster Pro? De finns ju att köpa från butik nere på kontinenten för 25-26 000:- samtidigt som de billigaste begagnade börjar någonstans kring 22 000:- - åtminstone på C24. Jag förstår ingenting mer än att jag vill ha det bästa för pengarna.
Snabb klocka, snabb bil - bra kombo!Speedyn fick förstås hänga med på premiärturen i dag: