• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Då börjar jag hänga med speedygänget också :)

image.jpeg
Alltid lika mysigt när ännu en speedy gör entré i den bästa tråden! Varmt välkommen hit!:)
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Är så himla nöjd med speedyn redan efter bara två dagar! Brukar ta längre tid för mig innan jag bondat helt och hållet med en ny klocka, men med denna har det känts superrätt ganska omgående.

Keeper med stort K (med risk för ytterligare nörderi på vintagemodeller)
image.jpeg
 

Golbica

Omega
Om jag ska köpa en ny omega speedmaster moonwatch hos ad, vad kan jag pruta ner priset från '42 utan att framstå som galen? har för mig rob engström hade julrea och sålde dom för '32? rätta mig om jag har fel
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Om jag ska köpa en ny omega speedmaster moonwatch hos ad, vad kan jag pruta ner priset från '42 utan att framstå som galen? har för mig rob engström hade julrea och sålde dom för '32? rätta mig om jag har fel
Det stämmer att de gav alla KS-medlemmar 25% på Omega under december. Det finns de som säger att man utan vidare ska kunna pruta 25-30% på ett märke som Omega med det har jag svårt att se ska lyckas för merparten av oss. Får du 15-20% ska du nog vara väldigt nöjd skulle jag vilja påstå.
 
Topp