Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
H-vete vad glad jag blir när jag ser din FOIS på det bandet... Blir till att beställa ett Molequin inom kort för min del.Trevlig tisdag KS!
![]()
Många automatiska Speedmasters väl rätt kalla. Att det är en TT utan länk kan jag tänka gör den ännu mindre eftertraktad. Verket är ett vanligt Valjoux 7751, har inte hört att det ska vara några problem det verket, tvärtom ska det vara tåligt och pålitligtHej speedmasterfantaster. Följde den här rackaren på Kaplans, tycker själv den var sjukt snygg. Men priset känns väldigt lågt för att vara en speedmaster? Vad kan det bero på? Dåligt verk? Pga den reducerade storleken? Gillar folk inte guldring på speedys? Ska jag helt enkelt hålla mig borta den reffen?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3727/vara/1642474
För er som inte orkar gå in på länken.är det en Speedmaster Day-Date Tachymetre med ref 175.0054. Klubbades på 16 800kr ex slagavgift.
Kör! Kan varmt rekommendera MolequinH-vete vad glad jag blir när jag ser din FOIS på det bandet... Blir till att beställa ett Molequin inom kort för min del.
Inte fy skam den där ändå. Luminovavisare?Happy Speedy TuesdayMotionerar kronografen I min "145.012-67" som består helt och fullt av service/replacement delar, varenda pryl alltså (ok, pushers är ju de som använts sedan 1967 så de är ju koscher)
Köpte den för att ha reservdelar till mina vintage Speedy med 321-verk för ett par år sen, ingen vintage Speedy hemma för tillfället så då får den här rackaren tjänstgöra
![]()
Vilken läckerbit! Ref 2998-? Hur vanligt var det med lollipop?Glad ST!
![]()
Inte fy skam den där ändå. Luminovavisare?
Ja, det är korrekt
Vilken läckerbit! Ref 2998-? Hur vanligt var det med lollipop?