• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

Uncle Seikos länkar har fått en del kritik på Omegas forum för att repa boetten med sina ändlänkar. Men som jag även förstått det förekommer det även på vissa OEM-länkar som inte har solida ändlänkar.
Min 1125 länk var repat baksidan på alla bandhornen. Men spelar det verkligen så stor roll? Det är ju under klockan.

Bara en bild till... Finns så många dimensioner som en hittar på klockan.
532781B9-1335-42A3-AF65-75E9FAD1AC72.jpeg

.005
Helt rätt!! Hittar nya vinklar varje dag! Måste säga att speedmastern är en av de mest genomtänkta och väldesignade klockorna jag känner till!

Hörni, jag har en. 005 som jag är sjukt nöjd med! Det enda jag kan klaga på är att den så lätt får märken på claspen ("desk dives"). Har ni några tips för att motverka detta??

Jag har en leverans med "Two-Stitch Beige Reversed Leather Watch Strap" som är på väg (19mm). Har tagit sjukt lång tid bara (en månad sen jag beställde). Jag antar att det är pga Covid-19. Jag kan skriva ett utlåtande när den väl dimper ner om så önskas.
Jag har köpt från TwoStitchStraps 2 gånger innan. Tar tid att få dem men de är av kanonkvalitet! Riktigt fina! Har pratat med dem och de använder bara fullgrain leather också så då vet man att de håller och patineras fint!

Tillbaka
Topp