Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Been there, done that. Samtidigt som det är lätt att hitta en nyare Speedy så måste jag säga att det är svårt att hitta en mysig vintage, iallafall om man ska hålla sig inom Sveriges gränser.Har varit där jag med, ibland behöver man sälja för att inse om man tycker en klocka är tillräckligt intressant eller inte. En Speedy är ju inte precis svår att köpa igen heller. Sjukt bra pris du släppte den för förresten!
Tja, svårare definitivt men tycker ändå det poppar upp en hel del fina vintage både här på KS och Kaplans rätt frekvent. Jakten är ju roligBeen there, done that. Samtidigt som det är lätt att hitta en nyare Speedy så måste jag säga att det är svårt att hitta en mysig vintage, iallafall om man ska hålla sig inom Sveriges gränser.
Jakten är kul och jobbig, särskilt med Kaplans kvalité som utannonseras så långt i förvägTja, svårare definitivt men tycker ändå det poppar upp en hel del fina vintage både här på KS och Kaplans rätt frekvent. Jakten är ju rolig![]()
Idag är det enkelt att välja klocka! Njut av en (härlig) Speedy Tuesday!
Hmmm.. Jag trodde inte heller att det fanns?? När jag köpte min Speedy så löste AD passformen genom att använda en halvlänk från Planet Ocean.Hmm nu blir jag lite fundersam.. Jag har fått för mig att det inte alls finns halvlänkar till Speedmaster professional??
![]()
Kul att just DU får skriva det inlägget Affe, det är du fan värd!Det är nästan på dagen 5 år sedan jag startade denna tråd! I och med detta inlägget, så firar denna tråd 1000 sidor, det är fett, riktigt FETT!
![]()
![]()
![]()