• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ω Speedmaster tråden 🌔🚀👨🏻‍🚀

De flesta verkar nöjda av de som har fått dem. Har själv funderat på att sätta upp mig på en. Det är inte många klockor jag kan tänka mig att köpa ny. 321 Speedmastern är en av dem. Har personligen inget emot att vänta så länge man vet ett man kan beställa och få tilldelning.
Tycker du ska prata med @ERIKSON URHANDEL jag fick intrycket av att dom har flera beställda så det kanske går att boka en där. Vet inte vad leveranstiden är men med tanke på att det bara tillverkas mellan 1000-2000 per år som ska räcka till hela världen är risken stor att det kan ta en stund. Sen vet man ju inte hur länge den kommer at tillverkas. Skulle inte förvåna mig om Omega plötsligt efter några år får för sig att göra en annan modell som 321.an satt i.

Tycker du ska prata med @ERIKSON URHANDEL jag fick intrycket av att dom har flera beställda så det kanske går att boka en där. Vet inte vad leveranstiden är men med tanke på att det bara tillverkas mellan 1000-2000 per år som ska räcka till hela världen är risken stor att det kan ta en stund. Sen vet man ju inte hur länge den kommer at tillverkas. Skulle inte förvåna mig om Omega plötsligt efter några år får för sig att göra en annan modell som 321.an satt i.

Tack för tipset.

Jag var i Köpenhamn när de hade öppnat gränsen i augusti förra året och hörde mig för. De ville ha full likvid på en 321:a där. Där och då kändes det inte rätt. Hörde mig för med en lokal Omega handlare vid samma tidpunkt och de kunde inte sälja 321. Det verkar bara ske via Omegas egna butiker.

Jag är inne på samma spår som dig. De tillverkar ett mindre antal årligen och kanske byter man och sätter 321 urverket i en annan modell vid ett senare skede. En senare version av Speedmastern. Å andra sidan satte man ju 321 urverket i platinum utgåvan som är en senare version med kronskydden.

Hoppas att Omega vårdar sitt varumärke bättre. De ser lovande ut med deras senare släpp av modeller.

-Laddad för träning och Speedytuesday! Ha en fin dag KS🚀
1E48C4AF-0413-478D-988D-E253CD8E498E.jpeg

Tillbaka
Topp