Har du koll på att jorden har lume på baksidan? Nytt för mig. Lys med uv-lampaSpeedy bild från mig dagen innan ST då jag självklart ska byta till annat på tisdag av alla dag..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du koll på att jorden har lume på baksidan? Nytt för mig. Lys med uv-lampaSpeedy bild från mig dagen innan ST då jag självklart ska byta till annat på tisdag av alla dag..
![]()
Det stämmer, ganska svårfångat på bildSjukt bra, är det den som har mönstret på insidan av bandet också?
”Öööhm jag ska bara ta en bild på vad klockan var vid första ölen, så jag kan räkna ut när jag är körklar imorgon”Hur förklarat man för sina arbetskamrater att man behöver vara med på ST?
![]()
Grattis till dig, boetten ser väldigt skarp och fin ut! Trevlig med original pushers också!Äntligen har jag fått tag i en Omega Speedmasters pre-moon 66 ( 105.012-66 CB case, US sold), det blev en tidig jul för mig![]()
Sorry för sen svar, såg det själv av ren slump för cirka 2v sedanDet stämmer, ganska svårfångat på bild