Code
AKA Vincent B
Yepp..Visst Àr den strong![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yepp..Visst Àr den strong![]()
Och med annan shroud...SBBN035 pÄ original gummi. Grymt bra!![]()
![]()
Haha! Ja JAG tycker den sitter bra mot det andra svartaOch med annan shroud...
BÀr min nÀstan varje dag nu, Àven pÄ nÀtterna eftersom det Àr sÄnt jÀkla tryck i lumen.
Hur mÄnga SLA025 kan tÀnkas finnas i Schweden? 10? Förutom min egen korta annonsering har jag inte sett nÄgon annan (till salu) öht?! Vet ju att Molle har en men sedan dÄ?
![]()
Tack!"6 Reasons Seiko Is The Greatest Watch Brand Of All Time". Ja, det Àr TGV pÄ The Urban Gentry, men det Àr en seriös och bra översikt över Seikos historia. (Och jag har skippat den lite fÄniga intron)
)
Edit: RÀttelse, jag försökte skippa intron, men forumet lÄter mig inte göra det.Hoppa till 1:35 om ni vill hoppa över den.
Jag hÄller med, men jag vet att en del har lite svÄrt för honom samtidigt, vilket jag ocksÄ kan förstÄ. Han gillar att leka lite charader ibland. (Har nÄt motsvarande en konstfack-utbildning, ungefÀr, och Àr ljudtekniker till professionen.) Men det Àndrar ju inte pÄ det faktum att han Àr kunnig och gör vÀlproducerade och underhÄllande videos.TGV tycker jag alltid Àr sevÀrd och underhÄllande! En av de bÀttre klockkanalerna pÄ YouTube!![]()
Jag hÄller med, men jag vet att en del har lite svÄrt för honom samtidigt, vilket jag ocksÄ kan förstÄ. Han gillar att leka lite charader ibland. (Har nÄt motsvarande en konstfack-utbildning, ungefÀr, och Àr ljudtekniker till professionen.) Men det Àndrar ju inte pÄ det faktum att han Àr kunnig och gör vÀlproducerade och underhÄllande videos.
Sist jag var dÀr och köpte klocka till frun trÀffade jag en snowflakeÀgare som provade sla025:an. Han var grymt sugen, men slog nog inte till dÄ. SÄ, en har de sÄlt vad jag vet. Till mig. Jag kollar med dem nÀsta gÄng jag Àr förbi...Min köptes in via eBay frÄn Italien. Undrar hur mÄnga Klockmaster sÄlde nÀr det begav sig?
017 drÀller det ju av och ett par 033 har redan bytt Àgare men 025 Àr en mörk hÀst.
BÀst Àr nÀr han mumlar -Bloody peasant... till TGV nÀr han inte hör.Roligast Àr ju nÀr dinosaurien Hugo Àr med, spend your pennies wisely plebs![]()
Hur mÄnga SLA025 kan tÀnkas finnas i Schweden? 10? Förutom min egen korta annonsering har jag inte sett nÄgon annan (till salu) öht?! Vet ju att Molle har en men sedan dÄ?
![]()
Fantastisk trio. Bra jÀmförelsebild av vÄffelgummin ocksÄ, Seikos egna Àr sÄklart i en egen klass.Köpte min pÄ Globen - alltid grymt trevligt. HÀr pÄ bild flankerad av syskonen
![]()
Ă Ă„h, den sĂ„g ruskigt skarp ut! Turtles Ă€r lĂ€tta att bli hookade pĂ„. Har sjĂ€lv tre stycken för nĂ€rvarande. Ăr sugen pĂ„ fler, ha ha!Vad har ni för Turtles? Visa..
FÄr hem den hÀr pÄ Torsdag
![]()
![]()
![]()
Har haft ett gÀngVad har ni för Turtles? Visa..
![]()
![]()
![]()
Snyggt..Ă Ă„h, den sĂ„g ruskigt skarp ut! Turtles Ă€r lĂ€tta att bli hookade pĂ„. Har sjĂ€lv tre stycken för nĂ€rvarande. Ăr sugen pĂ„ fler, ha ha!![]()
![]()
![]()
Snyggt, matchar fint..Har haft ett gÀngmen just nu Àr det en ny och en gammal.
![]()
![]()
FrÀn!! MÄste vara perfekt som dykarklocka med reflexvÀst visarenVad har ni för Turtles? Visa..
![]()
![]()
![]()
Tycker gula visaren Àr riktigt snyggt..FrÀn!! MÄste vara perfekt som dykarklocka med reflexvÀst visaren![]()
Var fÄr man tag i den varianten? Ref?Tycker gula visaren Àr riktigt snyggt..![]()
Bra pris!Var fÄr man tag i den varianten? Ref?
Plus tull o moms ca 29%..
Denna borde man börja anvÀnda...Vad har ni för Turtles? Visa..
![]()
![]()
![]()
Srpd48?Denna borde man börja anvÀnda...
![]()
![]()