• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

AnvÀnd den, njut... :D
Helt rÀtt, bara andra klockor som har förtur.. just nu tar denna i princip all tid.

Datumet Àr Àndrat nu ;)
543F0DC0-E26F-4FCF-8620-C6DD0AB1E322.jpeg

Min köptes in via eBay frÄn Italien. Undrar hur mÄnga Klockmaster sÄlde nÀr det begav sig? o_O

017 drÀller det ju av och ett par 033 har redan bytt Àgare men 025 Àr en mörk hÀst.
Minns inte exakt, men Àr hyfsat sÀker pÄ att det var under 10st SLA025 som kom till Sverige.

Spammar man nÀr man börjar bli aktiv i ett forum dÀr huvudsyftet Àr att medlemmar skriver i..?
MÀrkligt tÀnk
Ser riktigt trevlig ut:)

Vet inte vad du kallar detta annars, tvÄ identiska inlÀgg om samma klocka till samma anvÀndare.
Positiva för dig, Àr att du fick ett inlÀgg till och kan nog lÀgga upp din klocka ikvÀll :)

Vet inte vad du kallar detta annars, tvÄ identiska inlÀgg om samma klocka till samma anvÀndare.
Positiva för dig, Àr att du fick ett inlÀgg till och kan nog lÀgga upp din klocka ikvÀll :)
Det var ett mÀnskligt misstag frÄn min sida,har ingen klocka att sÀlja. Att folk Àr sÄ konspiratoriska hÀr..
Lovar att jag inte skall upprepa ett sÄnt fatalt misstag igen:)

Det var ett mÀnskligt misstag frÄn min sida,har ingen klocka att sÀlja. Att folk Àr sÄ konspiratoriska hÀr..
Lovar att jag inte skall upprepa ett sÄnt fatalt misstag igen:)

Sen kunde du fan sagt att min klocka var snygg med, vad hÀnde dÀr liksom.
SkÀmt o sido, det lÀt kanske lite vresigt. VÀlkommen till forumet, du befinner dig i rÀtt trÄd iallafall :p

Tillbaka
Topp