Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JĂ€klar vilka bilder, snyggt! ïżŒïżŒLite bilder bara.. Miltant jubilee lĂ€nk..
![]()
![]()
![]()
![]()
Det finns ju fler Àn en version...Ok, men 3st?![]()
Tackar..JĂ€klar vilka bilder, snyggt! ïżŒïżŒ![]()
![]()
Det har vĂ€l inte kommit ut Ă€n vad?Ăr det nĂ„n som har Strapcode lĂ€nk pĂ„ sin sbp077 aka mm200?
ja kÀrt barn har mÄnga namn.
![]()
Niiiiiiiiiiiiiiiiice! Kan man fÄ ett sÄdant foto i vinkel?![]()
Det har vÀl inte kommit ut Àn vad?
Seiko slÀppte denna inatt. Seiko ref:SRQ029J. 50Ärs hyllning till gamla 6139. Limiterad till 1000st i vÀrlden. Nya 8R48 urverket och 41mm bred. Riktigt snygg enligt mig. Kommer lista ca 34500kr..![]()
![]()
![]()
Trevlig, men vad hÀnder med case vs lÀnken? Inget som lirar ihop direktSeiko slÀppte denna inatt. Seiko ref:SRQ029J. 50Ärs hyllning till gamla 6139. Limiterad till 1000st i vÀrlden. Nya 8R48 urverket och 41mm bred. Riktigt snygg enligt mig. Kommer lista ca 34500kr..![]()
![]()
![]()
Vilken bomb! I positiv bemÀrkelse alltsÄ. Bara att börja spara dÄ...Seiko slÀppte denna inatt. Seiko ref:SRQ029J. 50Ärs hyllning till gamla 6139. Limiterad till 1000st i vÀrlden. Nya 8R48 urverket och 41mm bred. Riktigt snygg enligt mig. Kommer lista ca 34500kr..![]()
![]()
![]()
Förbaskat snyggtLite bilder bara.. Miltant jubilee lÀnk..
![]()
![]()
![]()
![]()
6159-7001 har klart bÀttre proportioner. SLA025 enda miss Àr den onödiga tjockleken.. Lite tunnare vridring och tydligare domeglas, som originalet = perfektion. Fan vad snygg den Àr! 025 kunde Ätminstone haft en avfasning pÄ ringen likt MM300 :-/
Tack..Förbaskat snyggt![]()
Tack..LĂ€cker![]()
Wow! SÄ lÀcker! Kan du ha mig i Ätanke nÀr det blir dags att flippa, ha ha!Lite nytt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha blir dyrt..Wow! SÄ lÀcker! Kan du ha mig i Ätanke nÀr det blir dags att flippa, ha ha!
Grym!Hahaha blir dyrt..Och sÄ lite Isofrane pÄ det hela..
![]()
![]()
![]()
Det kostar att ligga pÄ topp, ha ha!Hahaha blir dyrt..Och sÄ lite Isofrane pÄ det hela..
![]()
![]()
![]()
Tack..