• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

7:e Okt.. :D
PicsArt_10-07-10.04.59.jpg

KlÀmde pÄ denna pÄ Jackroad. De ville ha 60000 yen. Generellt var Japan inte sÄ billigt jag trodde med den aktuellt svaga kronan.
Ca 5500kr i Japan, SKULLE KÖPT DIREKT. Inte ens pĂ„ nĂ€tet "nĂ€r dom finns", kostar dom sĂ„ lite. FĂ„r rĂ€kna runt 8500kr med tull o moms. Och dom hĂ€r "Japan edition/limited edition" verkar gĂ„ upp i pris helatiden. NĂ€r dom tar slut, sĂ€ljs dom för mellan 10-15k...Turtles har blivit sjukt dyra. Men det gĂ€ller endast dom hĂ€r "Japan edition /Limited edition"... :D

Ca 5500kr i Japan, SKULLE KÖPT DIREKT. Inte ens pĂ„ nĂ€tet "nĂ€r dom finns", kostar dom sĂ„ lite. FĂ„r rĂ€kna runt 8500kr med tull o moms. Och dom hĂ€r "Japan edition/limited edition" verkar gĂ„ upp i pris helatiden. NĂ€r dom tar slut, sĂ€ljs dom för mellan 10-15k...Turtles har blivit sjukt dyra. Men det gĂ€ller endast dom hĂ€r "Japan edition /Limited edition"... :D
Ja, jag övervÀgde som sagt. Men i slutÀndan ville jag inte ha den personligen. :angel:

393DB74A-BC0F-4E1D-BCF9-E4291FE49FF1.jpeg

SRPC37K1 ”Mini Turtle”

Klockan Àr fin men armbandet Àr inte min kopp kaffe. BestÀllde med ett NATO-band för att för första gÄngen testa och det Àr Ànnu mindre min kopp. Bummer! :)

Finns ju andra armband att bestÀlla sÄ det löser ju sig, men det förtar lite av den dÀr glÀdjen över ny klocka.

Senast Àndrad:
HÀr Àr exempel pÄ nÄgra Turtles ifrÄn chrono24. Plus TULL O MOMS..helt sjukt dyra dom blivit..
Screenshot_20191011_074420_com.chrono24.mobile.jpg
Screenshot_20191011_074522.jpg
Screenshot_20191011_074533.jpg
Screenshot_20191011_074705.jpg
OvanstĂ„ende exempel rör alltsĂ„ Ă€nnu icke sĂ„lda exemplar? Fri prissĂ€ttning rĂ„der vĂ€l fortfarande? SĂ€ljer min Skx för en mille, Kommer sĂ€kert kanske sluta tillverkas om de inte redan skett. Pm’a vid seriöst intresse. NĂ€, nu var jag nog för elak...

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp