• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Credorn kom 2002.

image.jpg
image.jpg


Den Credor var en riktig snygging, trist att Credor Àr sÄ förbannat ovanlig.
Och StÄl Springisen vilket stolpskott, nÄgot i stilen Ninja möter hallick :wtf:
//Bosse
 
HÄller pÄ att förbereda hemkomsten för min SBDX012:a. BestÀllt lÀderarmband, check. Försöker Àven hitta ett stÄlarmband men dÀr blir det svÄrare. Inte mÄnga trÀffar blir det med pappa Google. NÄgon som sitter pÄ nÄgra tips?
 
HÄller pÄ att förbereda hemkomsten för min SBDX012:a. BestÀllt lÀderarmband, check. Försöker Àven hitta ett stÄlarmband men dÀr blir det svÄrare. Inte mÄnga trÀffar blir det med pappa Google. NÄgon som sitter pÄ nÄgra tips?

Personligen tycker jag att originalgummit Àr svÄrslaget pÄ 12:an. Eller, som jag kör nu, ett 22mm notchat flat vent Seikogummi.
 
Hoppas verkligen att Seikos fÄ officiella butiker sÀljer kompletta klockor ;) TyvÀrr sÄ lyckas jag allt för ofta att repa mina armband grovt (klÀttra + berg + Rolex = dÄlig combo.


LÄter som en o-bra kombination för dom flesta mÀrken.
Jag delar i övrigt inte Molles entusiasm nÀr det gÀller Seiko Gummi, bÀsta kombo för mig Àr Isofrane.

//Bosse
 
Hoppas verkligen att Seikos fÄ officiella butiker sÀljer kompletta klockor ;) TyvÀrr sÄ lyckas jag allt för ofta att repa mina armband grovt (klÀttra + berg + Rolex = dÄlig combo.
Vet inte vad metallarmband Àr, men Seiya sÀljer original-lÀnkar till SBDX001 som passar. Det sÀljs Àven pÄ andra stÀllen. LÀder pÄ dykare Àr otillÄtet och som sagt, originalgummi Àr bÀst. Gillar Àven GGB.

 
Vet inte vad metallarmband Àr, men Seiya sÀljer original-lÀnkar till SBDX001 som passar. Det sÀljs Àven pÄ andra stÀllen. LÀder pÄ dykare Àr otillÄtet och som sagt, originalgummi Àr bÀst. Gillar Àven GGB.

LĂ€der pĂ„ dykare Ă€r otillĂ„tet â˜ș, och jag som har lĂ€der pĂ„ min CWC dykare. DĂ„lig mĂ€nniska man Ă€r.
 
Va 17, som jag letat. Jag stÀller mig gÀrna först pÄ listan nÀr du tröttnat. :)
Sökte den ocksÄ ganska lÀnge! Sen hittade jag en gammal avslutad sÀljes-annons hÀr pÄ KS. NÄgra pm, lite deckararbete och en massa tjat lönade sig! :D

Funderar pÄ brunt croc/aligator. Eller kanske brunt racingstrap? Vad tror ni?

yonsson OM jag tröttnar, inte nÀr.. ;)
 
Du sÀljer ju aldrig snajgel , utan Àr mer som ett svart hÄl dÀr klockor fastnar, men man kan ju alltid hoppas. :D

Det verkar för övrigt inte bli nÄgon ny klocka för mig denna vecka. Hoppas pÄ början av nÀsta. :(
 
Tillbaka
Topp