Code
AKA Vincent B
Visst Àr den? Gillar denna mer Àn Tudor black bay 58 som jag ocksÄ gillade riktigt bra..NyförvÀrv! Vilken klocka alltsÄ. Halvtaskig bild men sunbursten syns fint iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visst Àr den? Gillar denna mer Àn Tudor black bay 58 som jag ocksÄ gillade riktigt bra..NyförvÀrv! Vilken klocka alltsÄ. Halvtaskig bild men sunbursten syns fint iaf!
I vÀntan pÄ att ett videomöte ska börja sÄ roar man sig med att fota tvÄ svÄrfotade klockor. GÄr inte att fÄnga deras skönhet pÄ bild.
Eller sÄ Àr man bara en helt vÀrdelös fotograf, kan ju faktiskt vara sÄ oxÄ.
Ruggigt fin. Saknar en 4502-7000 i samlingen just nu
Tack, det Àr detta band... https://tidochting.se/klockarmband/premium-klockarmband-av-gra-mocka-18mm-20mm-22mmOtroligt snyggt band till Alpinisten! Var har du hittat det?
Det tycker jag!Flyger den med mesh?
Snygg, men lite trÄkig prislapp. Presage brukar ligga runt 4-6 papp.Vad tycker vi om nya Pressage Sharp Edges Series dÄ?
Snygg! Bra linjering.-DÄ fÄr man addera SRPE05 i CV
Jag letar ngt med vit tavla men denna gjorde inget för mig. FÄr kolla pÄ den irl. Lite dyr kanskeSnygg, men lite trÄkig prislapp. Presage brukar ligga runt 4-6 papp.
Finns flera andra Presage med vit tavla som jag skulle vÀlja före denna. Kolla Àven SARX-modellerna, som dock inte finns i Sverige, men gÄr att bestÀlla utrikes ifrÄn.Jag letar ngt med vit tavla men denna gjorde inget för mig. FÄr kolla pÄ den irl. Lite dyr kanske
Snygg! Bra linjering.
Tröttnade lite pÄ min men sen slÀngde jag pÄ gummit och nu kÀnns den helt perfekt!Spb149. Bra pÄ lÀnk, skitbra pÄ gummi!
Antingen Captain Willard, den du hÄller eller klockan som ligger i boxenVilken/vilka ska man köpa? =)
Menar du SPB 153Antingen Captain Willard, den du hÄller eller klockan som ligger i boxen
Det Àr vad jag hade valt iallafall.
Grymt! SĂ„ jĂ€kla bra det blev. Den dĂ€r lĂ€nken kommer man Ă„ngra att man sĂ„ldeĂntligen! Ă rs och mĂ„nadsklockan fick ett Z199 original tillslut.
Ser ut som en spb149 i lÄdan? Den och willarden Àr grymmaVilken/vilka ska man köpa? =)
Verkligen, tack! FörstÄr det, och stort tack igen för en trevlig affÀr!Grymt! SÄ jÀkla bra det blev. Den dÀr lÀnken kommer man Ängra att man sÄlde
Spb149!Antingen Captain Willard, den du hÄller eller klockan som ligger i boxen
Det Àr vad jag hade valt iallafall.