• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vilken/vilka ska man köpa? =)
20200827_132914.jpg
Spb149 fÄr min röst

Yes, fick dessutom ett helt ok pris pÄ den
FÄr man frÄga var du köpte den? Grym modell!
Ganska uppenbart va..?

Personligen? Absolut inte. Jag föredrar en ny krispig klocka framför gamla sjölik 7 dagar i veckan, och tvÄ gÄnger pÄ söndagar!

NÄja, vintage har definitivt sin charm och kÀnsla. Det kan mÄnga hÀr intyga ;)

Dock hÄller jag med om att det tar emot att betala mycket pengar för en möglig/risig 6105, vilket man fÄr göra idag.

FÄr man frÄga var du köpte den? Grym modell!

NÄja, vintage har definitivt sin charm och kÀnsla. Det kan mÄnga hÀr intyga ;)

Dock hÄller jag med om att det tar emot att betala mycket pengar för en möglig/risig 6105, vilket man fÄr göra idag.

Har inte köpt den Àn, hade tills imorgon pÄ mig att bestÀmma innan de lÀgger ut tvÄ st 149or till försÀljning.
SÄ tills imorgon fÄr du ringa runt =)

Jag fÄr vÀl köpa mig en ny dÄ :)
De Àr billigare Àn 12 k nya ... den gröna med gummiband finns för 9.675 kr ink frakt och den svarta med lÀnk för 11.500 kr. FrÄn finsk AD med svensk hemsida: Klockmagasinet. De kostar egentligen 12.900 och 15.290, men nÀr jag frÄgade om rabatt fick jag 25 %. RÀtt sÄ bra deal, mÄ jag sÀga.

De Àr billigare Àn 12 k nya ... den gröna med gummiband finns för 9.675 kr ink frakt och den svarta med lÀnk för 11.500 kr. FrÄn finsk AD med svensk hemsida: Klockmagasinet. De kostar egentligen 12.900 och 15.290, men nÀr jag frÄgade om rabatt fick jag 25 %. RÀtt sÄ bra deal, mÄ jag sÀga.

Nej, 149an listar 16,5k. Den Àr dessutom slutsÄld pÄ alla stÀllen utom ett hemligt stÀlle ;)

Tillbaka
Topp