Den blÄ limiterade? Ja, det stÀmmer, men ... den Àr vÀl inte Willard? Willard trodde jag var SPB151 och SPB153?Nej, 149an listar 16,5k. Den Àr dessutom slutsÄld pÄ alla stÀllen utom ett hemligt stÀlle
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den blÄ limiterade? Ja, det stÀmmer, men ... den Àr vÀl inte Willard? Willard trodde jag var SPB151 och SPB153?Nej, 149an listar 16,5k. Den Àr dessutom slutsÄld pÄ alla stÀllen utom ett hemligt stÀlle
Den blÄ limiterade? Den Àr vÀl inte Willard? Willard Àr vÀl SPB151 och SPB153?
Det stÀmmer. Men det kÀnns som ni pratar om olika modellerDen blÄ limiterade? Ja, det stÀmmer, men ... den Àr vÀl inte Willard? Willard trodde jag var SPB151 och SPB153?
Nice..Svar ja.
63mas...Den blÄ heter spb149 och Àr inte en Willard, nÄgon annan diskuterade vi icke =)
Ăr ju exakt samma boett sĂ„ det passar rakt av.
Jag trodde det var Willard! SorryDen blÄ heter spb149 och Àr inte en Willard, nÄgon annan diskuterade vi icke =)
Passar tex crafter blue gummi till srp777, passar samma till King seiko??Ăr ju exakt samma boett sĂ„ det passar rakt av.
Det ska det göra! Annars Àr det nÄt vÀldigt konstigt. Kingen har som sagt exakt samma boett som alla andra nya turtles.Passar tex crafter blue gummi till srp777, passar samma till King seiko??
Fast srp777 Àr ju ingen king turtleDet ska det göra! Annars Àr det nÄt vÀldigt konstigt. Kingen har som sagt exakt samma boett som alla andra nya turtles.
Med nya turtle menar jag de som kom 2016 eller vad det var. SRPXXX och Ànda fram till King Turtle.Fast srp777 Àr ju ingen king turtle
001 eller 017? Sjukt fin oavsettGalet bra klocka!
017001 eller 017? Sjukt fin oavsett
That said, after having owned a couple of dozen Seikos and plenty of the brand's competition â is this my favorite Seiko of any I've owned or reviewed? Yes.
Du kanske tÀnker pÄ Shogun? Typ SBDC029.Tjena gott folk, vet att seiko har nÄn dykare i titan men kan inte hitta ref nÄgonstans, Àr ytterst tacksam för hjÀlp
Yes den jag tÀnkte pÄ, har dem fler titan dykare? tack för hjÀlpenDu kanske tÀnker pÄ Shogun? Typ SBDC029.
Den Àr fin. Men mÄnga av oss har svÄrt att bÀra upp en sÄdan bitig pjÀs.JÀkla massa hype kring spb
Den hÀr Àr ÀndÄ nÄgra snÀpp vassare helt klart
Den Àr fin. Men mÄnga av oss har svÄrt att bÀra upp en sÄdan bitig pjÀs.
Med SPB lyckades Àntligen seiko göra en modern dykare i en vettig storlek