Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice! min hÀlsarFredagsnöje.
Fredagsnöje.
Najs! Kul med lite fler bilder pÄ den modellen Ser jÀkligt trevlig ut tycker jagNice! min hÀlsar
Byter du shrouden btw?
ja den Àr inte dum, man kÀnner sig riktigt tuff med den pÄ handledenNajs! Kul med lite fler bilder pÄ den modellen Ser jÀkligt trevlig ut tycker jag
Kan tÀnka mig det Gillar fÀrg kombinationenja den Àr inte dum, man kÀnner sig riktigt tuff med den pÄ handleden
Nej jag rengjorde lite, den var full med torkad jord och leraNice! min hÀlsar
Byter du shrouden btw?
jaha dÄ förstÄr jag, gött att du anvÀnder klockan sÄ som den ska anvÀndas (att slÄss mot en predator i djungeln alltsÄ)Nej jag rengjorde lite, den var full med torkad jord och lera
Den fÄr vara med hÀr med Trevlig Lördag! 7549-7010 '81
Det har denna med Inga filter men blev sÄ pÄ den bilden. Denna Àr mer sanningsenligSicken fin patina din har fÄtt! PÄ min tidigare blev lume:n mer vit.
Det har denna med Inga filter men blev sÄ pÄ den bilden. Denna Àr mer sanningsenlig
Sla033 i mitten?KvÀllens seiko trippel
Japp meine preciousaSla033 i mitten?
Snyggt...Japp meine preciousa
Det hÀr Àr nog den coolaste bild av ett urverk jag sett nÄgonsin!