• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Den fĂ„r vara med hĂ€r med 😁 Trevlig Lördag! 7549-7010 '81
IMG_20201107_124420.jpg
Riktigt fin! Vilken mÄnad Àr den frÄn?
 
Skulle egentligen sparat pengarna till en sinn och har gĂ„tt vidare frĂ„n tidigare tankar kring en SKX033 men var och prövade dom nya Seiko 5 utan bezel i helgen och Ă€r helt sĂ„ld. Är det nĂ„gon som har haft en som kan ge en liten insyn i hur den Ă€r att ha som vardagsklocka? TĂ€nkte mig specifikt SRPE55K1
srpe55k1.jpg
 
Skulle egentligen sparat pengarna till en sinn och har gĂ„tt vidare frĂ„n tidigare tankar kring en SKX033 men var och prövade dom nya Seiko 5 utan bezel i helgen och Ă€r helt sĂ„ld. Är det nĂ„gon som har haft en som kan ge en liten insyn i hur den Ă€r att ha som vardagsklocka? TĂ€nkte mig specifikt SRPE55K1
srpe55k1.jpg
Jag har den blÄa. För det första tycker jag om storleken, tydligt mindre Àn en SKX. Tyckte först att den var lite trÄkig, men efter att jag anvÀnde den i en vecka började jag gilla hur "clean" den Àr. PÄminner mig om Tudor BB36 lite grann :)
 
Vet nÄgon ref pÄ denna special edition solar chronograph, hittar inget Àn en kort video pÄ Thai.
Letar jus en Chrono till min Seiko samling ist för Certina Ds och dÄ helst quartz/solar recraft Àr fina men för polerade för mig.
@yonsson son kanske vet😁
Screenshot_20201110_201340_com.android.gallery3d.jpg
Screenshot_20201110_201112_com.android.chrome.jpg
 
Tillbaka
Topp