S
Staafen
Guest
Riktigt fin! Vilken mÄnad Àr den frÄn?Den fÄr vara med hÀr med Trevlig Lördag! 7549-7010 '81
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Vilken mÄnad Àr den frÄn?Den fÄr vara med hÀr med Trevlig Lördag! 7549-7010 '81
Jag minns faktiskt inte och Àr inte hemma sÄ jag kan kolla. Letade baksidebild pÄ mobilen men hade ingen Den Àr inte frÄn Januari i alla fall för dÄ hade den Àven varit min mÄnadsklockaRiktigt fin! Vilken mÄnad Àr den frÄn?
Jag har den blĂ„a. För det första tycker jag om storleken, tydligt mindre Ă€n en SKX. Tyckte först att den var lite trĂ„kig, men efter att jag anvĂ€nde den i en vecka började jag gilla hur "clean" den Ă€r. PĂ„minner mig om Tudor BB36 lite grannSkulle egentligen sparat pengarna till en sinn och har gĂ„tt vidare frĂ„n tidigare tankar kring en SKX033 men var och prövade dom nya Seiko 5 utan bezel i helgen och Ă€r helt sĂ„ld. Ăr det nĂ„gon som har haft en som kan ge en liten insyn i hur den Ă€r att ha som vardagsklocka? TĂ€nkte mig specifikt SRPE55K1
Hmm provat och bÀra mina klockor pÄ lÀnk och gummi. Men slutar alltid upp pÄ nato..tycker nato ser sjukt snyggt ut och vÀldigt "toolish"..
Det hÀr var Ànnu coolare. "Bar chocolate strap". Likadant som "Captain willard" bÀr i filmen "Apocalypse now"..
SÄ lÀcker, stod i kö för den pjÀsen. Fick samtalet men avskrÀcktes av prisetNÀr tavlan lyses upp av solen
Den gröna willarden Àr sÄ jÀvla snyggMina favorit Seikos nÄgonsin...Är 2020 Àr Äret Seiko verkligen lyckades...
Tack, hÄller med...Den gröna willarden Àr sÄ jÀvla snygg
OcksÄ tÀnkt pÄ det. 2020 har varit ett skitÄr pÄ alla plan utom just SeikoslÀpp.Mina favorit Seikos nÄgonsin...Är 2020 Àr Äret Seiko verkligen lyckades...
Mm, det var bÀttre att köpa den begagnad men den Àr jÀkligt mkt bang for the buck, pryder hellre handleden med denna Àn 114060 nu förtiden ..SÄ lÀcker, stod i kö för den pjÀsen. Fick samtalet men avskrÀcktes av priset
Kan ÀndÄ söka frenetiskt efter varianten pÄ C24... som en form av dröm
Grattis! Den gröna Àr sÄ galet fin!
Tackar,ja jösses va den tar upp ljuset och lever.Grattis! Den gröna Àr sÄ galet fin!
@chuck kanske?Ingen som har dessa? Visa lite bilder..typ mina dröm Seikos..
Skulle typ kunna bli OWG men nÄn av dom..@chuck kanske?
Gör ett nytt försök @ChuckâŁïž Det efterfrĂ„gas lite bilder pĂ„ SLA033 som du trodde att du ville sĂ€lja@chuck kanske?
Tackar ja den har fĂ„tt vara i rampljusetGör ett nytt försök @ChuckâŁïž Det efterfrĂ„gas lite bilder pĂ„ SLA033 som du trodde att du ville sĂ€lja
Grattis till gröna Willard @Nicke75 Den ser magisk ut. Har ju sett lite bilder pÄ den frÄn en annan medlem
Ingen aning, har inte sett den tidigare.Vet nÄgon ref pÄ denna special edition solar chronograph, hittar inget Àn en kort video pÄ Thai.
Letar jus en Chrono till min Seiko samling ist för Certina Ds och dÄ helst quartz/solar recraft Àr fina men för polerade för mig.
@yonsson son kanske vet
JodÄIngen som har dessa? Visa lite bilder..typ mina dröm Seikos..