Code
AKA Vincent B
Yepp..skulle köpt nÄn av orginalen för lÀngesen..men orolig för reservdelar vid service..JodÄ
Grymma klockor (liksom originalen).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yepp..skulle köpt nÄn av orginalen för lÀngesen..men orolig för reservdelar vid service..JodÄ
Ser ut som Seiko ssc129 / Criteria.Vet nÄgon ref pÄ denna special edition solar chronograph, hittar inget Àn en kort video pÄ Thai.
Letar jus en Chrono till min Seiko samling ist för Certina Ds och dÄ helst quartz/solar recraft Àr fina men för polerade för mig.
@yonsson son kanske vet
Nja tror Criteria faller bort, den serien kÀnns som ruggigt instegs sortiment, blir tveksam till kvalitets kÀnslan.Ser ut som Seiko ssc129 / Criteria.
Man kan lita pÄ dig Imponerande laguppstÀllningJodÄ
Jag e sĂ„Ă„Ă„ kass fotograf har böjelse för Blixtfotografier men kan bjuda pĂ„ nĂ„t fĂ„r ta o leta@ChuckâŁïž visa lite bilder nu pĂ„ sla033..
Finfin.NÀstan OWG med denna. Nu pÄ ett grÄtt Hadley-Roma cordura canvas som jag tycker passar fint till klockan och bÀrs vÀldigt bekvÀmt.
Tack!Finfin.
Sitter och funtar pÄ en av de nya alpinisterna. Diametern under 40 mm kÀnns perfekt men L2L mÄttet pÄ uppemot 47 fÄr mig att tveka. Större Àn min SKX009.
Hur bÀrs den pÄ handleden skulle du sÀga?
Mvh
Spb189 ser fet ut..och helt I titan..Vad tycker ni om SPB185 och SPB189? SjÀlv tycker jag den förstnÀmnda ser fruktansvÀrt bra ut
SPB185
Seiko SPB185 Dive Watch With A Smart "Shovel" Seconds Hand
The SPB185 is a very solid, fairly-priced, handsomely designed dive watch, vaulted to the next level by a fleeting flash of red...www.fratellowatches.com
SPB189
Seiko SPB189 Dive Watch Has Sharp Hands And A Contrast Bezel
The Seiko SPB189 dive watch is just about as clean and functional an adventure tool as the modern frogman could ask for. Find out more here!www.fratellowatches.com
Ja jÀvligt ball. LÀr ju vara lÀtt som fan och ruskigt bekvÀm.Spb189 ser fet ut..och helt I titan..
Spb189 ser fet ut..och helt I titan..
Ja jÀvligt ball. LÀr ju vara lÀtt som fan och ruskigt bekvÀm.
Den Àr jÀvligt fin den dÀr. Gillar kombon med det vita bandet!Sumo ÀndÄ. Löv it.
HÄller med dig..ocksÄ Àgt mm300 men sÄlde pga storleken. Och kÀndes lite topptung. Seiko borde göra en grön mm300 fast i 40mm, skulle bli succé...Har alltid gillat mm300 men tyckt att den Àr för stor. Nya mm200 kÀnns spontant jÀkligt bra. Snyggare lÀnk dessutom.
Given i min lÄda, framför allt som helt i silver ochLÀste nÄgonstans att igÄr slÀpptes nya mm200. Ref: Spb185j1...42mm, safirglas och 6r35 urverk.
Men tror inte det blir samma "hit" som spb143, 147 och 149....
Ligger redan pÄ Chrono, vad Àr listpris pÄ den?LÀste nÄgonstans att igÄr slÀpptes nya mm200. Ref: Spb185j1...42mm, safirglas och 6r35 urverk.
Men tror inte det blir samma "hit" som spb143, 147 och 149....
Tror det var 1250$..men osÀker...Ligger redan pÄ Chrono, vad Àr listpris pÄ den?