Jag har redan en likadan sĂ„ det kĂ€nns dumt att byta till sig ytterligare en...Ăr det verkligen ingen som har nĂ„got skoj byte pĂ„ min King turtle?
![]()
![Grinning face with sweat :sweat_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har redan en likadan sĂ„ det kĂ€nns dumt att byta till sig ytterligare en...Ăr det verkligen ingen som har nĂ„got skoj byte pĂ„ min King turtle?
![]()
3000 och du bjussar pÄ postens portoOm nÄgon Àr intresserad, har jag denna till salu..![]()
![]()
Jag har den blÄ ref. Men saknar originallÀnken. NÄgon som kan tipsa om var man kan fÄ tag i en? SÄg Uncle Seiko som sÄlde nya liknade lÀnkar, har nÄgon köpt dÀrifrÄn?Fick hem denna i förra veckan efter en kort tid pÄ service. Riktigt fint skick och dessutom med originalbox
![]()
![]()
![]()
![]()
Solarn till höger Àr SUP880, finns Àven en i damstorlek SUP250.NÄgon som vet ref. pÄ dessa 3? Ser bara vilket urverk som sitter i av datan pÄ bakboetten.![]()
![]()
Rött var snyggt!
VÀnta lite hÀr, ofta den fÄr lÀmna?Om nÄgon Àr intresserad, har jag denna till salu..![]()
![]()
HÄll i er nuHar du testat Crafter Blue pÄ den dÀr? Ser sjukt bra ut men inte sett nÄgon bild pÄ den kombon hÀr pÄ forumet.
LÀcker combo! LÀngtar efter att fÄ testa den pÄ min spb077HÄll i er nuJag passade pÄ att testa @Mr.Johansson 's nÀr vi gjorde en gemensam bestÀllning. FÀrgen Àr alltsÄ inte avsedd för min klocka.
![]()
Vad Àr det för band du har dÀr?
Den Àr trevlig. LÀderband Àr original. Svepande sekundvisaren Àr magisk!Ser ut att vara fin pÄ lÀderband! Hoppas kunna byta upp mig till en egen nÄgon dag.
Har du nÄgon wristshot?Testar canvasklÀder med fÀrgmatchande söm pÄ Alpinisten.
![]()
SjÀlvklart!Har du nÄgon wristshot?
Första gÄngen jag tittade pÄ bilden gillade jag det inte, men det smyger sig pÄ mig, sakta men sÀkert!
Jag gillar nÀr man vÄgar testa lite lagom "galna" kombinationer.SjÀlvklart!
Jag var inte heller sÀker pÄ att det skulle funka, lite chansköp. Juryn sammantrÀder fortfarande, men det lutar Ät friande dom...
![]()