• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben


HĂ€r me.. :)

WP_20150312_010.jpg
 
Satt och kollade efter lite seiko 5 till farsan, tÀnkte köpa en automatare till honom sÄ han förstÄr grejen ^^
Vad finns det för hyffsat billiga seikos som tÄl lite vatten? helst 10 atm.. De jag hittat so verkar intressanta Àr bara 3 atm :(
 
Satt och kollade efter lite seiko 5 till farsan, tÀnkte köpa en automatare till honom sÄ han förstÄr grejen ^^
Vad finns det för hyffsat billiga seikos som tÄl lite vatten? helst 10 atm.. De jag hittat so verkar intressanta Àr bara 3 atm :(
Vilken budget pratar vi om? Finns en massa Seiko femmor som klarar en del vatten runt tusenlappen!
 
Satt och kollade efter lite seiko 5 till farsan, tÀnkte köpa en automatare till honom sÄ han förstÄr grejen ^^
Vad finns det för hyffsat billiga seikos som tÄl lite vatten? helst 10 atm.. De jag hittat so verkar intressanta Àr bara 3 atm :(

Kolla runt lite pÄ creationwatches.com sÄ hittar du garanterat nÄt för inte sÄ dyr peng.
 
Exempelvis denna:
srp361j1_4.jpg


Ägde den ett tag, Ă€lskade den Ă€ven om lĂ€nken som vanligt kunde varit bĂ€ttre!
Seiko SRP361
 
Tillbaka
Topp