Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SBGR087, om jag minns rÀtt //Bosse
SBGR087, om jag minns rÀtt //Bosse
Och hör och hÀpna, det gjorde jag:
Har tittat en del pÄ den dÀr, lite tveksam till 37mm och 13,3 mm i höjd i övrigt riktigt fin.
//Bosse
Allt under 14mm Àr försumbart. Beror ju lite pÄ hur kupat glaset Àr i och flr sig, men en 12mm klocka med ett kupat glas kan upplevas vÀldigt tunn.Tack för det!
LÄter vÀldigt högt i förhÄllande till diameter...
Vilken budget pratar vi om? Finns en massa Seiko femmor som klarar en del vatten runt tusenlappen!Satt och kollade efter lite seiko 5 till farsan, tÀnkte köpa en automatare till honom sÄ han förstÄr grejen ^^
Vad finns det för hyffsat billiga seikos som tÄl lite vatten? helst 10 atm.. De jag hittat so verkar intressanta Àr bara 3 atm
Satt och kollade efter lite seiko 5 till farsan, tÀnkte köpa en automatare till honom sÄ han förstÄr grejen ^^
Vad finns det för hyffsat billiga seikos som tÄl lite vatten? helst 10 atm.. De jag hittat so verkar intressanta Àr bara 3 atm
Alla seiko 5 klarar 100m.Satt och kollade efter lite seiko 5 till farsan, tÀnkte köpa en automatare till honom sÄ han förstÄr grejen ^^
Alla seiko 5 klarar 100m.
Nej. I sÄ fall vÀldigt gamla modeller.Har faktiskt för mig att det finns 5or med 50m ocksÄ.
http://www.grand-seiko.com/collection/9s-mechanical/SBGJ001.htmlHar faktiskt ingen aning vad det Àr för ref pÄ den jag postade, vet du yonsson ?
Inget att vara tveksam över. Tycker dock de funkar bÀttre pÄ lÀnk, som exempelvis SBGR051. LÀnk borde kunna köpas till separat.Och hör och hÀpna, det gjorde jag:
Har tittat en del pÄ den dÀr, lite tveksam till 37mm och 13,3 mm i höjd i övrigt riktigt fin.
//Bosse
Drygt 48mm i diameter och 19,7mm tjock. Kan inte bli bra.
SBEX001
Oj, finns det bekrÀftat att den Àr sÄ stor? LÄter vÀldigt mycket!Drygt 48mm i diameter och 19,7mm tjock. Kan inte bli bra.
Fyyyyyy. Vart har du lÀst det?Drygt 48mm i diameter och 19,7mm tjock. Kan inte bli bra.
Fyyyyyy. Vart har du lÀst det?
Grym Gummo !
Den ser ut att ha varit med om en del.
Satan sÄ lÀcker. Grattis!
Riktigt grym! Grattis!