AlltsÄ ni grabbar. Fantastiskt. Tack för informationen. DÄ kan jag slÀppa detEn automatisk klocka laddas ju upp sÄ fort den bÀrs sÄ dÀrför behövs en frikoppling varesig man kan vrida upp den med kronan eller inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AlltsÄ ni grabbar. Fantastiskt. Tack för informationen. DÄ kan jag slÀppa detEn automatisk klocka laddas ju upp sÄ fort den bÀrs sÄ dÀrför behövs en frikoppling varesig man kan vrida upp den med kronan eller inte.
Jag skruvade ut kronan efter jag konstaterat att det var fukt i uret.Fukt innanför ? Ser ut som om kronan Àr utskruvad, ganska sÀker pÄ att det försÀmrar vattentÀtheten en hel del.
Ăr det fukt innanför Ă€r det urmakare som gĂ€ller, sĂ„ snabbt som möjligt.
Plocka ur innanmÀtet och lÀgg det pÄ ett ljummet element sÄ fort som möjligt.Jag skruvade ut kronan efter jag konstaterat att det var fukt i uret.
à terigen, tack Ur & Penn. Jag Àr helnöjd.
Saknar tyvÀrr en boettöppnare. Skit.Plocka ur innanmÀtet och lÀgg det pÄ ett ljummet element sÄ fort som möjligt.
Saknar tyvÀrr en boettöppnare. Skit.
Gone! Hur gÄr jag vidare? Har ingen aning om hur jag fÄr lös kronan.Det dÀr gÄr fint med en nÀbbtÄng!
Ingen release. Dock försvann den synbara fukten nÀr jag lossade pÄ locket.Antingen finns det ett hÄl dÀr det stÄr release "tryck dÀr med en tandpetare", eller sÄ Àr det en knapp som Äker in och ut nÀr du drar ut/in kronan (den sitter i sÄ fall nÀra kronan). Dra bort rotor frÄn kronsidan och ta en ny bild om du inte lyckas hitta det.
Tack yonsson!LÀgg den sÄ som den Àr pÄ ett element dÄ sÄ avdunstar sÀkert resten av fukten.
Och den relativt obegÄvade norrlÀnningen fÄr försöka ta ner 747:an. En klassiker.SpÀnnande vÀrre! Som en sÄn dÀr film dÀr piloterna dör och Kapten Yonsson i tornet fÄr guida en passagerare att ta planet i sÀkerhet.
BÄda Àr gummin!Helt klart gummit!
Vad tycker du dÄ?Dykarsjukan har slagit till.
Vad tycker du dÄ?
Och grattis sÄklart! SvÄrt att fÄ in fler specifikationer pÄ en och samma klocka.
Den dĂ€r Ă€r ju sĂ„ jĂ€vla svettig! Ălskar sĂ„gtandsringen!Dykarsjukan har slagit till.