Och inget misspryder en ful...Jag gillar nÀr man vÄgar testa lite lagom "galna" kombinationer.
Ăvergripande sett sĂ„ ska jag sĂ„ som min mor alltid sĂ€ger till mig:
En skönhet klÀr i allt!
![Face with tears of joy :joy: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och inget misspryder en ful...Jag gillar nÀr man vÄgar testa lite lagom "galna" kombinationer.
Ăvergripande sett sĂ„ ska jag sĂ„ som min mor alltid sĂ€ger till mig:
En skönhet klÀr i allt!
Lite explorer kÀnsla över den dÀr utan att vara för lik. Aldrig sett förrFÄtt en ny favorit i lÄdan. 6309-7149
![]()
Hur gammal Àr den? HÄrd?![]()
UpptÀckte det hÀr nu pÄ morgonen. Va försiktiga med era gamla straps...
Vet inte exakt faktiskt. Men klockan har nÄgra Är pÄ nacken. Lite knaprig i konsistensen sÄ inte helt ovÀntat att den gick sönder.Hur gammal Àr den? HÄrd?
Mja, kanske det. Ăr det helt och hĂ„llet ett hemmabygge eller?![]()
Jo eller nja?
Nej en klockmĂ€stare gjorde den sjĂ€lv och sĂ€lja pĂ„ nĂ€tet i Japan.Mja, kanske det. Ăr det helt och hĂ„llet ett hemmabygge eller?
Spelar ingen roll vem som har gjort den. Göra en klocka som ska likna en Comexrolle för att sen skriva Seiko och tycka det Àr ok?Nej en klockmÀstare gjorde den sjÀlv och sÀlja pÄ nÀtet i Japan.
Yobokies gör allt om dem tycker roligt hahaSpelar ingen roll vem som har gjort den. Göra en klocka som ska likna en Comexrolle för att sen skriva Seiko och tycka det Àr ok?
Helt Ă„t skogen
Men han satte ju ÀndÄ Seikos signum, den missalignade vridringenSpelar ingen roll vem som har gjort den. Göra en klocka som ska likna en Comexrolle för att sen skriva Seiko och tycka det Àr ok?
Helt Ă„t skogen
UrsÀkta om det Àr en dum frÄga men Àr det nÄgon som vet vart man kan hitta Seikos nya gummiband?
Gillar t.ex. mörkblÄa gummit till de nya turtle och samurai dark mantas.
Se bild!
NÀrmaste Seikohandlare borde kunna ordna.UrsÀkta om det Àr en dum frÄga men Àr det nÄgon som vet vart man kan hitta Seikos nya gummiband?
Gillar t.ex. mörkblÄa gummit till de nya turtle och samurai dark mantas.
Se bild!
Tack, men visst Àr deras nyare gummin lite annorlunda Àn dessa? Inte lika djupa utskÀrningar?![]()
Original Rubber Band for Vintage SEIKO Diver Turtle 6306 -7000 7001 22 mm Watch | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Original Rubber Band for Vintage SEIKO Diver Turtle 6306 -7000 7001 22 mm Watch at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Tack du ocksÄ, men tyvÀrr nÀstan 20 mil till nÀrmsta handlare. Lite trÄkigt att bo i Norrlands inlandNÀrmaste Seikohandlare borde kunna ordna.
som tur Àr finns det ju telefoner och email för att fÄ kontakt med butiker och sen sköter postvÀsenet sjÀlva transporten tillbaka till dig hahaTack, men visst Àr deras nyare gummin lite annorlunda Àn dessa? Inte lika djupa utskÀrningar?
Tack du ocksÄ, men tyvÀrr nÀstan 20 mil till nÀrmsta handlare. Lite trÄkigt att bo i Norrlands inland![]()
Ring eller maila.Tack, men visst Àr deras nyare gummin lite annorlunda Àn dessa? Inte lika djupa utskÀrningar?
Tack du ocksÄ, men tyvÀrr nÀstan 20 mil till nÀrmsta handlare. Lite trÄkigt att bo i Norrlands inland![]()
Jo jag fick hem ett av hans Irezumi-gummi och tyckte mycket om det!som tur Àr finns det ju telefoner och email för att fÄ kontakt med butiker och sen sköter postvÀsenet sjÀlva transporten tillbaka till dig haha
kolla upp uncle seiko eller bonetto annars om du vill ha schyssta gummiband
seikos nya straps Àr gjorda av silikon och drar till sig rejÀlt med damm och keepern till bandet av metall kan hugga in i handen rejÀlt pÄ vissa
Tack bÄda. SÄklart man kan! Lite slö i tankarna efter jobbetRing eller maila.![]()