Mitt gummi anlÀnder frÄn strapcode, tror inte svart kan köpas med gummi.Vad roligt, jag gillar den skarpt! Gummit kommer faktiskt frÄn Wristbuddys sÄ inte Seiko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mitt gummi anlÀnder frÄn strapcode, tror inte svart kan köpas med gummi.Vad roligt, jag gillar den skarpt! Gummit kommer faktiskt frÄn Wristbuddys sÄ inte Seiko.
Personligen hade jag lagt boetten i kallt vatten och eldat pÄ bubblan, sÄ vis blir inte verket lika varm.Jag kunde inte lÄta bli att titta pÄ videon nu och jag övervÀger att inte ta bort bubblan.![]()
Hur gjorde du @yonsson?Personligen hade jag lagt boetten i kallt vatten och eldat pÄ bubblan, sÄ vis blir inte verket lika varm.
Haha! Ja man kan ju elda pÄ med gasbrÀnnare och försöka fÄ loss skiten med kniv. Men det rekommenderas inte. Som tur Àr hÀnde inget speciellt med min klocka men det kÀnns ju lite fel...@TobiasD kan vi med frÄga om jag minns rÀtt![]()
Du behöver en stormtÀndare för att vÀrma kupolen, det rÀcker inte med en vanlig, sedan Àr det bara att skÀra bort den med en mattkniv eller liknande. Ta bort vridringen först annars kommer du repa den.Hur gjorde du @yonsson?![]()
Stort tack! Satt den hÄrt skulle du sÀga? I videon som lÀnkades sÄg den ut att sitta som berget Àven efter att ha eldat pÄ ett bra tag.Du behöver en stormtÀndare för att vÀrma kupolen, det rÀcker inte med en vanlig, sedan Àr det bara att skÀra bort den med en mattkniv eller liknande. Ta bort vridringen först annars kommer du repa den.
NĂ€r du vĂ€rmt med stormtĂ€ndare i typ 10 sek sĂ„ slĂ€pper limmet. DĂ„ Ă€r den âlĂ€ttâ att lossa.Stort tack! Satt den hĂ„rt skulle du sĂ€ga? I videon som lĂ€nkade sĂ„g den ut att sitta som berget Ă€ven efter att ha eldat pĂ„ ett bra tag.
Hur lÀtt Àr det att repa Seikos keramiska vridningsinlÀgg?Du behöver en stormtÀndare för att vÀrma kupolen, det rÀcker inte med en vanlig, sedan Àr det bara att skÀra bort den med en mattkniv eller liknande. Ta bort vridringen först annars kommer du repa den.
SĂ„pass, dĂ„ mĂ„ste han gjort nĂ„got galet haha.NĂ€r du vĂ€rmt med stormtĂ€ndare i typ 10 sek sĂ„ slĂ€pper limmet. DĂ„ Ă€r den âlĂ€ttâ att lossa.
Det gĂ„r sĂ€ker att hitta lĂ€ngre bak i trĂ„den men har du nĂ„gon bild pĂ„ hur det blev utan?NĂ€r du vĂ€rmt med stormtĂ€ndare i typ 10 sek sĂ„ slĂ€pper limmet. DĂ„ Ă€r den âlĂ€ttâ att lossa.
Samma gÀller nya upplagan av SRP777K1 - SRPE93K1:Kanske (antagligen) old news, men Àven SPB143 har lysmassa till höger om datumet numera. Denna frÄn januari-21![]()
Du fÄr söka, finns bilder bÄde hÀr och pÄ mitt instakontoDet gÄr sÀker att hitta lÀngre bak i trÄden men har du nÄgon bild pÄ hur det blev utan?
PÄ tok för nytt!!Varför har jag inte köpt denna tidigare? Tavlan Àr ju sÄ snygg!
Jag funderar lite pĂ„ att ta bort bubblan. Ăr det nĂ„gon som gjort det och vet om det Ă€r lĂ€tt?
![]()
![]()
Haha kan iofs hÄlla med dig!PÄ tok för nytt!!
SkÀmt Äsido, grattis. Kul med nyköp!
Hittade nÄgon enstaka pÄ ditt Instagram, det sÄg ju kanon ut utan.Du fÄr söka, finns bilder bÄde hÀr och pÄ mitt instakonto
RÀtt skönt ibland med moderna klocka som kontrast till det gamla junket man oftast bÀr.Haha kan iofs hÄlla med dig!
Tack gubben! Jag testade de filade ÀndlÀnkarna till z199an pÄ igÄr och de ser ut att sitta helt ok mot boetten. Ska slÀnga pÄ lÀnken vid tillfÀlle och testa.
Influencer du vet. MÄnga bilder att blÀddra igenomHittade nÄgon enstaka pÄ ditt Instagram, det sÄg ju kanon ut utan.