Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fin klocka. Vad Àr det för band pÄ den?Frugan kör sin SARB035 idag
![]()
Jag vet inte. Det Àr nÄgot noname president med hidden clasp. Riktigt bra. @eastwood kanske vet?Fin klocka. Vad Àr det för band pÄ den?
Vilken grej! Udda med 19 mm! Jaa, posta gÀrna bild om du fÄr till nÄgon schysst band-kombo!LÀnken Àr bra! Dock lilla spÀnnet med endast tvÄ mikrojusteringar, men för min handled funkar den fint.
TyvÀrr Àr det 19mm luggar, sÄ har inga band att testa just nu. Ska dock testa bÄde 20 och 18mm perlon och se vad som funkar bÀst.
Annars tÀnkte jag klicka hem ett nato och sailcloth frÄn Royal Straps, som har bÄda i 19mm.
Fin klocka. Vad Àr det för band pÄ den?
Det Àr frÄn Hadley-RomaJag vet inte. Det Àr nÄgot noname president med hidden clasp. Riktigt bra. @eastwood kanske vet?
Bör vara denna: https://www.amazon.com/Hadley-Roma-Stainless-Steel-Watch-Strap/dp/B001EYVBG8Tack @eastwood !Du vet inte exakt vilken modell?
NÄgra poster ovanför ditt svar var gÄrdagens wristshot pÄ min SPB243 pÄ 20mm perlon som sitter riktigt fint! Skulle dock inte klÀmma pÄ 20mm lÀder eller nato.Vilken grej! Udda med 19 mm! Jaa, posta gÀrna bild om du fÄr till nÄgon schysst band-kombo!![]()
Den dĂ€r Ă€r grym. Sökte lite snabbt - verkar vara svĂ„r att fĂ„ tag i?VĂ€ldigt nöjd med vad som kallas âSeitonaâ Ă€ven om jag nog vill hĂ€nvisa mer till Tudor Big Block iom tre subdials
![]()
Jag nÀmnde mitt intresse för @pelagos1 att den dagen han vill bli av med sin sÄ fick han gÀrna höra av sig. Vilket han gjordeDen dÀr Àr grym. Sökte lite snabbt - verkar vara svÄr att fÄ tag i?
DÄ stÀller jag mig pÄ kö efter digJag nÀmnde mitt intresse för @pelagos1 att den dagen han vill bli av med sin sÄ fick han gÀrna höra av sig. Vilket han gjorde
Som jag förstÄr det sÄ Àr de inte direkt vanliga och dÀrmed svÄra att fÄ tag i
Tror du fÄr tyvÀrr vÀnta ett bra tag. Men den dagen min Seiko letar ny Àgare sÄ hör jag av migDÄ stÀller jag mig pÄ kö efter dig![]()
Synd att den Àr sÄ risig. Lite dÀrför jag sÄlde den...Fan vad bra den Àr. LÀngesen jag gillade en klocka sÄ hÀr mycket. Hoppas jag inte tröttnar utan att det kan bli en klocka jag kan fÄr slita pÄ lÀnge![]()
Snyggt.Nytt pĂ„ armen: 7a28-7040 frĂ„n 1983 med 7c43-7010 frĂ„n 1990 i bakgrunden. Det var bĂ€ttre förrâŠ
![]()
![]()
FÄr Äterkomma med bÀttre bilder i dagsljus.
Jaha, det var ju intressant. Trodde bara det var USA som hade âJapan-tavlaâ.
Jag har ingen aning om hur fördelningen sett ut men denna kom hur som helst hit frĂ„n Singapor. Jag trodde att sbsa137 var en "Japan only"-release men det var denna Gnomon kunde fĂ„ in iaf. Tydligen Ă€r 300 ex. av 2021 i detta utförande. Alltid kul med nĂ„t som inte Ă€r sĂ„ vanligt Ă€ven om det "bara" Ă€r en 5KX.Jaha, det var ju intressant. Trodde bara det var USA som hade âJapan-tavlaâ.