• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

I kvÀll fÄr pappas gamla M159 motion. Han anvÀnder Àppelklocka nu för tiden, men denna var smartare Àn det mesta pÄ sin tid.
DSC05519-01.jpeg

DSC05502-01-01.jpeg

LÀnken Àr bra! Dock lilla spÀnnet med endast tvÄ mikrojusteringar, men för min handled funkar den fint.
TyvÀrr Àr det 19mm luggar, sÄ har inga band att testa just nu. Ska dock testa bÄde 20 och 18mm perlon och se vad som funkar bÀst.
Annars tÀnkte jag klicka hem ett nato och sailcloth frÄn Royal Straps, som har bÄda i 19mm.
Vilken grej! Udda med 19 mm! Jaa, posta gÀrna bild om du fÄr till nÄgon schysst band-kombo!:)

Jaha, det var ju intressant. Trodde bara det var USA som hade ”Japan-tavla”.
Jag har ingen aning om hur fördelningen sett ut men denna kom hur som helst hit frĂ„n Singapor. Jag trodde att sbsa137 var en "Japan only"-release men det var denna Gnomon kunde fĂ„ in iaf. Tydligen Ă€r 300 ex. av 2021 i detta utförande. Alltid kul med nĂ„t som inte Ă€r sĂ„ vanligt Ă€ven om det "bara" Ă€r en 5KX. 🙂

Tillbaka
Topp