Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men.. kör du helt utan avatar nu?klockmaster globen hjÀlper dig
[email protected]
Tjusigt! ĂvervĂ€ger den gröna, men verkar svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„. Posta gĂ€rna fler bilder, alltid skoj att se dom i verkliga vĂ€rlden!Sjuk tavla pĂ„ denna
![]()
Tack! Valde faktiskt mellan denna och den gröna.Tjusigt! ĂvervĂ€ger den gröna, men verkar svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„. Posta gĂ€rna fler bilder, alltid skoj att se dom i verkliga vĂ€rlden!
Ska hitta rÀtt Clark Gable baraMen.. kör du helt utan avatar nu?![]()
Otroligt fin. Mer och mer min favvo av Willardsen.LÀnge sedan jag var sÄ hÀr nöjd med ett köp! Det Àr ganska stor skillnad pÄ fÀrgen mellan vridring och tavla. Jag tycker det Àr snyggt, men undrar om andra Àgare upplevt samma sak, eller om just detta exemplar sticker ut? NÄgon annan som har en SPB153 och kan ge ett omdöme?
![]()
Den dĂ€r modellen Ă€r fin och jag var intresserad fram tills att jag fick prova den. Den Ă€r för liten för mig. Kanske inte för min handled men för min smak! Ăr ju van med Sumon och Turtle sĂ„ den hĂ€r mindre storleken som har litet vintage-vibbar kĂ€nns pluttig pĂ„ armen. Om man gillar storleken och designen sĂ„ Ă€r det en kanonklocka!![]()
Headsup. Blir tvungen att lÄta den hÀr pÀrlan vandra vidare. Dra ett pm om det finns intresse frÄn SeikoÀlskare!
Ja absolut! GĂ€ller att det Ă€r den storleken man Ă€r ute efter. BĂ€r som en Ă€ldre Sub eller en BB58 tycker jag. Gillar att vĂ€xla mellan mindre vintage/större modernt. Saknar den större i dagslĂ€get.Den dĂ€r modellen Ă€r fin och jag var intresserad fram tills att jag fick prova den. Den Ă€r för liten för mig. Kanske inte för min handled men för min smak! Ăr ju van med Sumon och Turtle sĂ„ den hĂ€r mindre storleken som har litet vintage-vibbar kĂ€nns pluttig pĂ„ armen. Om man gillar storleken och designen sĂ„ Ă€r det en kanonklocka!
Den ser riktigt nice ut!![]()
![]()
SPB237 Ăr sĂ„ hĂ€rligt nykĂ€r i denna.
NĂ€r de kommer till lĂ„s sĂ„ kör jag ett sĂ„nt hĂ€r: https://www.watchpartsplaza.com/us/seiko-49x8jg-bk-deployant-clasp-srp307-srp309-skx7.htmlFick hem en Sarb035 i nĂ€rapĂ„ nyskick ni i veckan. Klart nöjd och kul att byta band pĂ„. Funderar pĂ„ en uncleseiko presidentlĂ€nk. NĂ„gon som kan sĂ€ga nĂ„got om finishen pĂ„ en sĂ„n? Hur matchar borstningen mot klockan? Ăr lĂ„set av âtillrĂ€ckligtâ bra kvalitet utan glapp osv?
Har en trevlig SKX009 ocksÄ som Àr frÀsch, gÄr bra och med linjerande vridning. Har ett strapcode jubilee som Àr riktigt trevlig. Men lÄset glappar sÀkert 3-4 mm. Vad finns för förslag pÄ 18 mm lÄs med spring bars? Behöver inte vara Seiko Àven om det vore kul, funkar med eftermarknads bara det lÄser bra och inte glappar.
De tvĂ„ absolut snyggaste banden ocksĂ„! Tyckte det var lite för saftigt att köpa lösa men satan sĂ„ snygga! Ăr dom mjuka eller mer Ă„t det plastiga hĂ„llet?![]()
![]()
SPB237 Ăr sĂ„ hĂ€rligt nykĂ€r i denna.
VĂ€ldigt lena och sköna band. Tjocka, men det har jag inget emot. Absolut inte plastiga. Vet du vad de kostar lösa?De tvĂ„ absolut snyggaste banden ocksĂ„! Tyckte det var lite för saftigt att köpa lösa men satan sĂ„ snygga! Ăr dom mjuka eller mer Ă„t det plastiga hĂ„llet?
Det gröna ÀrVÀldigt lena och sköna band. Tjocka, men det har jag inget emot. Absolut inte plastiga. Vet du vad de kostar lösa?
âBaraâ 10ggr sĂ„ mycket som ett vanligt nato.Det gröna Ă€r. 1488 sek har jag fĂ„tt frĂ„n AD. Givet att man sĂ€kert kan fĂ„ lite rabatt vid god relation kanske med det har jag inte med denna.