Lite som nĂ€r frugan klippt o slingat.Amen, men gĂ„r Ă„t andra hĂ„ller oxĂ„, tanten har ett gĂ€ng LV vĂ€skor, same same för mig, bruna med massa loggor pĂ„âŠ
Vad tkr du?
Ser ingen skillnad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite som nĂ€r frugan klippt o slingat.Amen, men gĂ„r Ă„t andra hĂ„ller oxĂ„, tanten har ett gĂ€ng LV vĂ€skor, same same för mig, bruna med massa loggor pĂ„âŠ
Livsfarligt territorium, men mer nĂ€r de frĂ„gar o man inte vet att de snaggat sig, ny klĂ€nning etcâŠLite som nĂ€r frugan klippt o slingat.
Vad tkr du?
Ser ingen skillnad
Tycker den sitter bra pÄ din handled!Efter owg med tysk klocka sÄ fÄr Àntligen nykomling göra sig rÀtta (ursÀkta kÀnslig tittare jag har smÄ handled ) men Àr otroligt nöjd
NiceKör en klassiker idag.
Nej nej har just köpt 2 Seiko detta va inte braLitet Tips:
SÄg att Ditur.se har 40% pÄ alla Seiko just nu, och nej jag jobbar inte dÀr och har ingen anknytning dit.
Tack för det... Blev ett vÀldigt spontant köp bara för detLitet Tips:
SÄg att Ditur.se har 40% pÄ alla Seiko just nu, och nej jag jobbar inte dÀr och har ingen anknytning dit.
För en novis: vad Àr modellbeteckningarna?Dagens diskussion hemma med frugan.
Dom dÀr Àr ju likadana pÄstÄr hon
Aldrig i livet sÀger jag
SPB149 och spb183För en novis: vad Àr modellbeteckningarna?
För en novis: vad Àr modellbeteckningen?Regnet öser ner i Gbg. Tur att man klarar nÄgra meter.
Seiko LXFör en novis: vad Àr modellbeteckningen?
En SRPG05J1. Tror den kan fylla det dykdressiga-vintagestuk-hÄlet i min Seikosamling som jag just hittade pÄ att det finnsVad blev det för skoj?