Den gamle kan Àn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oh har du skaffat dig en nu? Sitter som en smÀck pÄ dig förstÄs
Vilka mer har vita Shogun Ă€r det @Mikko Luiro och @Fliegerchronographđ ?
Ja, sĂ„vitt jag vet sĂ„ Ă€r det bara vi tre som har dem. Jag blev ganska inspirerad till köpet av @Fliegerchronographđ s fina bilder.
Ja det fick bli till att ha en egen att jÀmföra med gamlingen VÀldans trevlig Àr den Din bild Àr fantastisk pÄ de bÄdaOh har du skaffat dig en nu? Sitter som en smÀck pÄ dig förstÄs
SnyggtAlla goda ting Àr tre, sÄ det rÀcker gott om det bara Àr vi tre som har den vita versionen av Shogun.
Kul att du skaffade en Blir ju Ànnu roligare att ha 151 nÀr man har ett orginal ocskÄ. Vi fÄr ta en ny fotosession en dag!Ja det fick bli till att ha en egen att jÀmföra med gamlingen VÀldans trevlig Àr den Din bild Àr fantastisk pÄ de bÄda
Tittade pÄ den hos Uris oerhört bra irlJÀkla massa snö inatt
Jag Àr riktigt nöjd. AnvÀnds dagligen och funkar till nÀstan alltTittade pÄ den hos Uris oerhört bra irl
SÄ jÀkla fin den dÀrKör Willard idag sÄ galet bekvÀmt den sitter
Ălskar 6309an â€Jaha, dĂ„ har man blivit med Seiko för första gĂ„ngen. Första intrycket Ă€r mycket charm och och karaktĂ€r för slanten och en hĂ€rligt neddressad klocka. Denna skönhet Ă€r frĂ„n -77 och har varit i flera KS-profilers Ă€go
Sjöbackens ur, Malmö, har GS, Seiko, AstronâŠ.HallĂ„ hallĂ„!
Finns det nÄgot enkelt sÀtt att hitta sin nÀrmaste AD? Eller finns det nÄgon hÀr som vet om det finns nÄgon AD I Lund/Malmö?
Okej, grymt! Tack!Sjöbackens ur, Malmö, har GS, Seiko, AstronâŠ.
Svart Àr en killerSÄ jÀkla fin den dÀr
Blev "nya Willard" för mig idag med. FÄr vÀl ge den gamla lite tid med sÄ det inte blir grÀl dom emellan
Se upp med icke original delar och oÀrliga sÀljare som den hÀr modellen Àr ofta utsatt för. Den hÀr ser inte Àkta ut.Tjenare!
jag har fÄtt ett jÀkla sug efter en 6309-7040 och undrar om nÄgon Àr sugen pÄ att sÀlja?
söker frÀmst en som Àr sÄ nÀra original som möjlig och gÀrna i ok skick, alltsÄ inte nyskick men sÄ man iaf kan se texten pÄ urtavlan och visare som inte vara Àr roststreck!
Tveka inte att höra av er om ni vill sÀlja!
VÀl mött,
Herman
Obs. Ej min bild!