Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det har sÄlts nÄgra pÄ köp/sÀlj. Verkar begÀras ca. 2500-3500k för dem.Skrev i vad Àr ett rimligt pris trÄden men har inte fÄtt nÄgot svar dÀr Àn sÄ jag tÀnkte att ja kikar hÀr med..GÄr i sÀljtankar och undrar vad vÀrdet ligger pÄ en Seiko sbdc001
Tack för svarDet har sÄlts nÄgra pÄ köp/sÀlj. Verkar begÀras ca. 2500-3500k för dem.
Ropade hem denna pÄ Tratten, bara Àlskar den rassliga jubileelÀnken och den blekta pepsiinserten.
Dock vill jag hitta en okej aluminiuminsert i grönt (Kermitfeeling). Vart ska jag vÀnda mig tycker ni?
Kul att kunna hjÀlpa till Tack sjÀlvTackar till forumet som löste mitt begÀr! Blev ju inte alls tokigt tycker jag, supertack till @KlockTotte !
Heders till trÄden o @KlockTotteTackar till forumet som löste mitt begÀr! Blev ju inte alls tokigt tycker jag, supertack till @KlockTotte !
Tveksam om det finns nÄgon som Àr OEM och som Àr samma dimensioner. Men du har ju claspen pÄ GS dykarna i titan. Med samma typ av förlÀngning. Dock lite större i bredd. Sen har du Seiko LX. Men Àven dom större.Finns det en clasp ala mm300 som Àr helt i titan?
NÀr jag hade en LX upplevde jag bortsett frÄn storlek och utförande, att det var samma material som mm300. Claspen i titan och innanmÀtet i plÄt.Tveksam om det finns nÄgon som Àr OEM och som Àr samma dimensioner. Men du har ju claspen pÄ GS dykarna i titan. Med samma typ av förlÀngning. Dock lite större i bredd. Sen har du Seiko LX. Men Àven dom större.
Det har du ju rÀtt i. StÄr Àven pÄ insidan av lÄset.NÀr jag hade en LX upplevde jag bortsett frÄn storlek och utförande, att det var samma material som mm300. Claspen i titan och innanmÀtet i plÄt.
Posta nu inte för fina bilder sÄ jag Ängrar mig ser ut som den kommit till helt rÀtt Àgare
Ăr det 20 mm band ? Ska köpa xtra, men fn att pĂ„ vissa dinkor de ska envisas med 19âŠShogun o lite vinklar
Det Ă€r 22 pĂ„ dennaĂr det 20 mm band ? Ska köpa xtra, men fn att pĂ„ vissa dinkor de ska envisas med 19âŠ