Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr detta den som Ă€r frĂ„n ca 2020 som Ă€ven kallas SLA037?Finsk seikoholic. HĂ€r Ă€r en av mina utmĂ€rkta Seikos SBDX041 pĂ„ Postalestraps rejm
Om allting fungerar kan det rÀcka med service, men kÀnns spontant dom en timme pÄ 24 Àr ganska mycket. Kan den vara magnetiserad?Hej!
Det har sÀkert diskuterats tidigare i olika former, men jag stÀller frÄgan dÄ flera av trÄdarna har nÄgra Är pÄ nacken.
Jag har en Seiko Monster automatic som jag fick för snart 20 Är sedan i present. Den har legat i lÄdan i minst 10 Är dÄ den Àr lite för snabb i gÄngen kan man sÀga. Den gÄr 1 timme för fort pÄ 24 tim.
För att inte dra ut pÄ det mer, vad behöver jag göra med den för att den inte ska ha denna ökning i tid? Serva den? Reparation?
Nu Àr denna klar. Ny pÄ gÄng. En OEM plus som nÄgon i trÄden föreslagit.Skx013 Àr enligt mig oslagbar! En i original utförande. Resterande pÄ olika sÀtt modifierade.
Kronan vid 3 med kupat glas och en i pvd med gmt vridning som kan roteras Ät bÄda hÄllen.
Bra frÄga. Jag kan tyvÀrr inte komma pÄ hur det gick till bara...Om allting fungerar kan det rÀcka med service, men kÀnns spontant dom en timme pÄ 24 Àr ganska mycket. Kan den vara magnetiserad?
SÄ mycket för snabb gÄng lÄter definitivt som magnetisering. Kan hÀnda vid spisen, om man lagt den för nÀra en högtalare, hÀngt mot magnetlÄset pÄ en laptop, osv...Bra frÄga. Jag kan tyvÀrr inte komma pÄ hur det gick till bara...
SÄ du klippte den alltsÄ! Man fÄr gratuleraNu snackar vi seiko! Kul med en seiko som spelar i den högre ligan
Tack sÄ mycket!SÄ du klippte den alltsÄ! Man fÄr gratulera
Den första, Àr det enbart visarna som Àr utbytta? Skiljer sig visarnas lysmassafÀrg jÀmfört med index?Tre byggen.
eftermarknad visare, boett, baklock, krona, glas och urverk. OEM tavla, chapter samt vridning,Den första, Àr det enbart visarna som Àr utbytta? Skiljer sig visarnas lysmassafÀrg jÀmfört med index?
Inte mycket som var original dÀr inte.eftermarknad visare, boett, baklock, krona, glas och urverk. OEM tavla, chapter samt vridning,